امروز:7 اردیبهشت 1403

خرید تور خارجی نوروز 1401 از لحظه آخر

نوروز یکی از مراسم های باستانی است که در کشورهای مختلفی اعم از ایران جشن گرفته می شود. این عید باستانی برای ایرانیان همواره با طبیعت، مسافرت و گردش همراه است. این ایام، با تعطیلی 13 روزه خود، فرصتی مناسب برای سفرهای خارجی را برای ایرانیان فراهم می کند. خرید تور خارجی در این ایام می تواند مسافرتی برنامه ریزی شده و خاطره انگیز برای مسافران به ارمغان آورد. اگر به دنبال تهیه توری مناسب برای این ایام هستید می توانید با مراجعه به سایت لحظه آخر اقدام به خرید تور خارجی نوروز 1401 با قیمتی مناسب کنید.

تورهای نوروزی خارجی

از آن جایی که سفر یکی از اجزای جدایی ناپذیر تعطیلات نوروزی است، تورهای نوروزی داخلی و خارجی در این ایام با استقبال خوبی مواجه می شوند. در این میان تورهای خارجی نیز از محبوبیت خوبی برخوردارند. این تورها در انواع مختلفی اعم از زمینی، دریایی و هوایی برگزار می شوند و خدمات متنوعی ارائه می دهند. با مراجعه به سایت لحظه آخر می توانید لیستی از تورهای نوروزی خارجی را مشاهده کنید. مزیت سایت لحظه آخر این است که در این سایت می توانید اطلاعات تورها را به طور کامل مشاهده کنید و قیمت آن ها را با یکدیگر مقایسه نمایید و در آخر، مناسب ترین تور را تهیه نمایید. 

تورهای خارجی نوروز 1401 در سایت لحظه آخر

در سایت لحظه آخر می توانید تورهای خارجی نوروز 1401 را با تنوع بالا مشاهده کنید. این سایت تورهای مختلفی را برای سفرهای نوروزی شما درج کرده است تا بتوانید از حالا برای ایام نوروز خود برنامه ریزی کنید. در این سایت تورهای خارجی محبوب را با قیمت مناسب مشاهده خواهید کرد، به این ترتیب می توانید از میان تنوع بالای تورهای گردشگری، بهترین و مناسب ترین را برای خود و خانواده انتخاب کنید.

تورهای خارجی نوروز 1401 مقاصد مختلف را می تواند به خوبی پوشش دهد. تورهایی برای سفر به همسایگان ایران و کشورهای مجاور گرفته تا کشورهای اروپایی و حتی آمریکایی را می توانید در سایت لحظه آخر مشاهده کنید. تورهای ترکیه، گرجستان، دبی، سریلانکا و تور ایروان جزء محبوب ترین ها در سایت لحظه آخر می باشند. 

کدام تور مسافرتی خارجی محبوبیت بیشتری دارد؟

از میان تورهای مسافرتی خارجی، سفر به کشور ترکیه به دلیل ارزان بودن، نیاز نداشتن به ویزا و همچنین نزدیکی که این کشور هم از لحاظ جغرافیایی و هم از لحاظ فرهنگی با کشور ایران دارد، از محبوب ترین تورها می باشد. ترکیه با جاذبه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و تفریحی سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند. این کشور دارای شهرهای زیبا و جذابی است که هر کدام می توانند سفری ایده آل و فوق العاده را برای گردشگران فراهم کنند. در ادامه به معرفی برخی از شهرهای این کشور و جاذبه های محبوب هر یک اشاره می کنیم.

  • آنکارا

آنکارا پایتخت کشور ترکیه است که یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری این کشور نیز می باشد. این شهر دارای موزه ها، گالری ها و مراکز تفریحی و فرهنگی متنوعی است. از آن جایی که این شهر پایتخت سیاسی کشور ترکیه نام گرفته است، دارای ساختمان های دولتی، تجاری، سفارت خانه ها و دانشگاه های برتر زیادی است. این شهر را می توان از مدرن ترین شهرهای ترکیه معرفی کرد.

  • ماردین

ماردین یکی از شهرهای تاریخی ترکیه است که در جنوب این کشور واقع شده است. این شهر یکی از اولین نقاطی است که تمدن در آن شکل گرفت به همین دلیل از نظر تاریخی بسیار غنی می باشد. در شهر ماردین می توانید ساختمان های سنگی زیبایی را بر یال کوه ببینید که خود گردشگران بسیاری را شیفته این شهر کرده است. با قدم زدن کوچه ها زیبا و کهن این شهر می توانید عکس های فوق العاده زیبایی را با خود به سوغات ببرید. یکی از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری این شهر، صومعه Deyrulzafaran می باشد که جزء قدیمی ترین صومعه های جهان است.

  • قونیه

قونیه را معمولا با نام مولانا می شناسند. آرامگاه مولوی که یکی از جذاب ترین و محبوب ترین جاذبه های این شهر است نیز زینت بخش این شهر شده است. اما جاذبه های این شهر به این مورد ختم نمی شود. در این شهر زیبا و باستانی می توانید بناهایی را مشاهده کنید که از دوره سلجوقیان باقی مانده است. مسجد Alaeddin از دیگر مکان های دیدنی شهر قونیه است که در قرون 12 و 13 میلادی ساخته شده است. تورهای قونیه هرساله در سالگرد بزرگداشت مولانا رونق پیدا می کنند. در این روز می توانید مراسمات خاصی را در این شهر شاهد باشید.

  • آنتالیا

آنتالیا از معروف ترین شهرهای گردشگری ترکیه است که دارای سواحل زیبا و مناظر فوق العاده ای از دریای مدیترانه است. این شهر دارای هتل ها، رستوران ها و سواحل تفریحی بسیاری است که سفری هیجان انگیز را برای مسافران خود تضمین می کند. علاوه بر سواحل زیبا، کوهستان های سرسبز و دیگر جاذبه های تاریخی و فرهنگی نیز هر ساله گردشگران بسیاری را میزبانی می کنند. از مکان های دیدنی آنتالیا می توان به دروازه هاردیان و برج ساعت اشاره کرد. البته از خیابان های مدرن این شهر نیز نباید غافل شد.

  • اسکی شهیر

اسکی شهیر از شهرهای بکر و کمتر معرفی شده ترکیه است که دارای زیبایی ها و جاذبه های فراوانی است. پارک سازووا و منطقه اودون پازای از مکان های دیدنی و جذاب این شهر است که می تواند شما را ساعت ها به خود مشغول کند. اسکی شهیر شهری تاریخی است که قدمت سکونت در آن به بیش از 1000 سال پیش از میلاد برمی گردد و به همین دلیل در آن می توان مکان های تاریخی مختلفی را مشاهده کرد. دانشگاه های آناتولی و عثمان قاضی از دیگر دیدنی های این شهر است که به عنوان یک شهر دانشجویی شناخته می شود.

  • وان

شهر وان کشور ترکیه از شهرهای شناخته شده در میان گردشگران ایرانی است. دلیل این امر را نیز هم مرز بودن این شهر با ایران می توان دانست. این شهر کوچک اما توریستی دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است و سالانه میزبان گردشگران ایرانی بسیاری می باشد. دریاچه وان یکی از این جاذبه ها است که در سفر به این شهر حتما باید از آن دیدن کرد. در این شهر می توانید مراکز خرید متنوعی را پیدا کنید که باعث شده است این شهر به بورس خرید پوشاک ترک تبدیل شود.

  • استانبول

استانبول از دیگر شهرهای محبوب ترکیه است که در آن می توانید فرهنگ دو قاره آسیا و اروپا را در کنار یکدیگر مشاهده کنید. جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی این شهر باعث شده است که این شهر به یکی از شهرهای گردشگرپذیر ترکیه تبدیل شود. از این جاذبه ها می توان به مسجد ایا صوفیه، مسجد سلطان احمد و کاخ موزه توپکاپی اشاره کرد.

تورهای مسافرتی خارجی ارزان قیمت لحظه آخر

در سایت لحظه آخر می توانید ارزان ترین تورهای مسافرتی خارجی را بیابید. این سایت با فیلترهایی که دارد می تواند تورهای خارجی بسیار ارزان را به راحتی برای شما لیست کند تا بتوانید از میان آن ها یکی را انتخاب کنید. پیشنهاد می کنیم حتما وارد سایت شوید و برای یک بار هم که شده قیمت ها را مقایسه کنید!

اشتراک گذاری