امروز:29 فروردین 1403

Clubhouse،چت را به اپ خود اضافه کرد

روز پنجشنبه اعلام شد اپلیکیشن صوتی اجتماعی Clubhouse در حال اضافه کردن یک عملکرد چت متنی به اتاق های صوتی خود است. مشابه آنچه در Discord یا تماس زوم می بینید، کاربرانی که نمی خواهند صحبت کنند می توانند نظرات خود را در کانال چت اتاق بنویسند. در حالی که ممکن است برای یک برنامه فقط صوتی غیرمعمول به نظر برسد که دارای متن نیز باشد، این تغییری است که برخی از کاربران به دنبال آن هستند. به‌ویژه در اتاق‌های بسیار بزرگ یا اتاق‌هایی که تحت سلطه چند گوینده افراد مشهور هستند، ممکن است یک عملکرد درون چت تنها راهی باشد که برخی افراد می‌توانند به این گفتمان بپیوندند.

اما چت می تواند یک کابوس برای کانال ها باشد. Clubhouse چند راه برای سازندگان ارائه کرده است. سازندگان می‌توانند مدهایی را برای حذف پیام‌ها و اخراج کاربران مزاحم از اتاق تعیین کنند. همچنین می‌توانید پیام‌هایی را که دستورالعمل‌های کاربری Clubhouse را نقض می‌کنند به پلتفرم گزارش دهید. برای کسانی که ترجیح می دهند اتاق خود را فقط صوتی نگه دارند، عملکرد اتاق چت اختیاری است. سازندگان می‌توانند هنگام ایجاد اتاق خود از گپ درون اتاق انصراف دهند. و اگر انتخاب کنید که صدای اتاق خود را ضبط کنید، گزارش مکتوب چت نیز ذخیره خواهد شد.

از آنجایی که پلتفرم‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و ردیت ویژگی‌های شبیه به کلاب‌هاوس را اضافه می‌کنند، کلاب‌هاوس شروع به شبیه شدن به بقیه رسانه‌های اجتماعی کرده است. زمانی که فقط به عنوان یک برنامه تلفن همراه در دسترس بود، Clubhouse ماه گذشته راهی را برای افراد ایجاد کرد که بتوانند به مکالمات روی دسکتاپ خود گوش دهند. کاربران همچنین می توانند با Backchannel برای یکدیگر پیام ارسال کنند. از آنجایی که اتاق‌های چت صوتی زنده به تازگی کمتری پیدا می‌کنند، کلاب‌هاوس احتمالاً برای همگام شدن با رقبا باید خلاقیت به خرج دهد.

اشتراک گذاری