امروز:10 اردیبهشت 1403

شبکه اجتماعی ترامپ در iOS راه اندازی شد – Truth Social شبکه اجتماعی ترامپ

CNET گزارش داده است که Truth Social، پلتفرم رسانه اجتماعی توئیتر مانند دونالد ترامپ در اپ استور راه اندازی شده است. این بیانیه ای از یک حساب تأیید شده مرتبط با مدیر تولید Truth Social “بیلی بی” را تأیید می کند که به مردم گفته بود 21 فوریه را در تقویم خود علامت گذاری کنند.

به گزارش رویترز، او گفت: «در حال حاضر برای انتشار در فروشگاه App Apple برای دوشنبه، 21 فوریه آماده شده‌ایم. اتفاقاً بیست و یکمین روز تعطیلات روز رئیس جمهور در ایالات متحده است.

به شرطی که شبکه مانند آنچه در پاییز گذشته که یک شوخی نام کاربری «دونالدترامپ» را ادعا کرد و تصویری از خوک متخلف منتشر کرد دچار سکته نشود، این راه‌اندازی نشانه بازگشت ترامپ به رسانه‌های اجتماعی خواهد بود. توییتر و فیس بوک رئیس جمهور سابق را پس از حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا ممنوع کردند.

قبل از اینکه نسخه آزمایشی Truth Social پاییز گذشته حذف شود، کد وب سایت نشان می داد که روی نسخه عمدتاً اصلاح نشده نرم افزار منبع باز Mastodon اجرا می شد. در ماه اکتبر، Software Freedom Conservancy گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) را به نقض مجوز AGPLv3 Mastodon با به اشتراک گذاشتن کد منبع پلت فرم متهم کرد. وب سایت یک بخش اختصاصی حاوی آرشیو ZIP کد منبع خود را دو هفته بعد اضافه کرد.

بر اساس پست‌هایی که رویترز مشاهده کرده است، Truth Social از فرمول توییتر خیلی دور نخواهد شد. مردم می‌توانند از شبکه برای ارسال «حقیقت‌ها» استفاده کنند، که این پلتفرم معادل توییت‌ها است، و امکان اشتراک‌گذاری مجدد پست‌ها در جدول زمانی افراد برای گسترش دامنه دسترسی آنها وجود دارد. مدیر اجرایی که به سؤالات کاربران بتا پاسخ داد گفت که شرکت در حال کار بر روی یک خط مشی تأیید است که در هفته های آینده منتشر خواهد کرد. او همچنین اشاره کرد که TMTG همچنین در حال کار بر روی یک ویژگی پیام رسانی مستقیم است که بعداً ارائه خواهد شد.

به‌روزرسانی 2022/2/21 ساعت 2:28 بامداد ET: Truth Social واقعاً در اپ استور iOS ظاهر شده است، اگرچه بنا به گزارش CNET، برخی از کاربران در ایجاد حساب‌ها با مشکل مواجه هستند. برخی هنگام تلاش برای وارد کردن تاریخ تولد، ایمیل یا شماره تلفن، پیام خطا دریافت می کنند، در حالی که برخی دیگر می گویند در لیست انتظار قرار گرفته اند. مقاله با آخرین اطلاعات به روز شده است.

اشتراک گذاری