امروز:15 اردیبهشت 1403

بازی Street Fighter 6 با یک تریلر جدید تایید شد

IGN گزارش داده است که Capcom توسعه Street Fighter 6 را که فصل بعدی از سری مبارزات نمادین است، معرفی کرده است. همچنین یک تیزر تریلر با حضور ریو و لوک، یک شخصیت کلیدی DLC که در پایان Street Fighter V ظاهر می‌شود، منتشر کرد.

این بازی پس از نمایشگاه بازی های مبارزه ای Capcom’s Pro Tour از طریق وب سایت شمارش معکوس اعلام شد. هیچ اطلاعات دیگری وجود نداشت، اگرچه گرافیک تریلر نشان می دهد که عنوان جدید ممکن است از سبک شخصیت واقعی تری استفاده کند. Capcom گفت که اخبار بیشتری در تابستان 2022 خواهد داشت.

Street Fighter V که در سال 2016 منتشر شد، اولین عنوان از این سری بود که از حالت داستانی کامل استفاده می کرد، اما به دلیل مشکلات سرور و محتوای محدود، شروع سختی داشت. با این حال، در نهایت به لطف نسخه‌های قهرمان و آرکید بعدی، موفقیت‌آمیز بود.

همراه با اخبار Street Fighter 6، Capcom از مجموعه بازی‌های مبارزه‌ای جدید با عناوینی مانند Darkstalkers: The Night Warriors، Vampire Hunter 2: Darkstalkers’ Revenge و Hyper Street Fighter II: The Anniversary Edition رونمایی کرد. در 24 ژوئن برای PS4، Xbox، PC و Nintendo Switch عرضه می شود.

اشتراک گذاری