امروز:28 فروردین 1403

توییتر اکنون به هر کسی اجازه می‌دهد مکالمات DM را پین کند

ممکن است به پین ​​کردن مکالمات متنی روی تلفن خود عادت داشته باشید و اکنون می توانید چت های توییتر خود را تقریباً به همین روش پین کنید. پین کردن مکالمه DM توییتر اکنون برای همه در Android، iOS و وب بدون نیاز به اشتراک آبی در دسترس است. این عملکرد آشنا است – در تلفن همراه، فقط باید یک مکالمه مورد علاقه را به سمت راست بلغزانید و روی دکمه ضربه بزنید تا آن را به بالای صندوق ورودی خود منتقل کنید. با این روش می توانید تا شش رشته را پین کنید.

این گسترش تنها چند ماه پس از اینکه پین‌های مکالمه DM به کاربران Blue در نوامبر 2021 رسید. توییتر گفت از آبی برای ارائه دسترسی زودهنگام به ویژگی‌ها استفاده خواهد کرد و پین کردن DM یکی از اولین موارد بود.

این نسخه گسترده‌تر عمدتاً یک حس تقریبی از مدت زمانی طول می‌کشد تا ویژگی‌های Blue-first به مخاطبان عام دسترسی پیدا کند. در حالی که احتمالاً زمان بندی بر اساس ویژگی متفاوت است، انتظار برای این ارتقاء DM ممکن است با آنچه شما انتظار دارید مطابقت داشته باشد. فاصله زمانی چند ماهه ممکن است به اعضای آبی کمک کرده باشد که هزینه ماهانه 3 دلاری خود را توجیه کنند، اما افراطی نبود.

اشتراک گذاری