امروز:30 اردیبهشت 1403

اسپیس ایکس از سرویس پرمیوم استارلینک با قیمت ماهانه 500 دلاری رو نمایی کرد + سرعت تا 500 مگابیت بر ثانیه

The Verge گزارش داده است که SpaceX یک سطح جدید برای سرویس اینترنت ماهواره ای Starlink با عملکرد بالاتر اما قیمتی که ممکن است چشمان شما را خیس کند، معرفی کرده است. نام جدید پلن استارلینک، Starlink Premium است و سرعتی بین 150 تا 500 مگابیت در ثانیه با 20 تا 40 میلی ثانیه تأخیر ارائه می دهد که با تأخیر مشابه از 50 به 250 مگابیت در ثانیه می رسد. سرعت آپلود نیز در این پلن افزایش یافته است:سرعت اپلود پلن جدید از 10 تا 20 مگابیت در ثانیه در طرح استاندارد به 20 تا 40 مگابیت در ثانیه ارتقا یافته است.

با این حال، برای افزایش عملکرد تقریباً دو برابر، پنج برابر بیشتر پرداخت خواهید کرد. Starlink Premium ماهیانه 500 دلار در مقایسه با 99 دلار در ماه برای طرح استاندارد هزینه خواهد داشت. همچنین 2500 دلار برای آنتن و سایر سخت افزارها پرداخت می کنید، در مقایسه با 499 دلار برای طرح پایه، و برای رزرو دیش Premium باید 500 دلار سپرده بگذارید.

اسپیس ایکس از سرویس پرمیوم استارلینک با قیمت ماهانه 500 دلاری رو نمایی کرد + سرعت تا 500 مگابیت بر ثانیه

اسپیس ایکس گفت این سرویس جدید در شرایط آب و هوایی شدید بهتر عمل می کند و مشتریان از پشتیبانی 24 ساعته در اولویت برخوردار خواهند بود. این احتمالاً تنها گزینه اینترنت پرسرعت موجود در بسیاری از مکان‌های دورافتاده است، جایی که ضد آب و هوای اضافی می‌تواند مفید باشد.

اسپیس ایکس اعلام کرد که Starlink اکتبر گذشته از نسخه بتا خارج خواهد شد و اخیراً یک بشقاب مستطیلی مستطیلی جدید را که بسیار کوچکتر و نازکتر از نمونه اولیه دور اصلی است، رونمایی کرد. SpaceX گفت: آنتن Premium جدید ظاهراً بزرگتر از آن است و ظاهراً “به اطمینان از پهنای باند برای عملیات حیاتی حتی در زمان اوج استفاده از شبکه کمک می کند.”

استارلینک تا اواسط ژانویه بیش از 2000 ماهواره را پرتاب کرده است که حدود 1500 ماهواره در مدار عملیاتی قرار دارند. سیستم فعلی برای حداکثر 4408 ماهواره، حدود سه برابر تعداد فعلی مجاز است. اگر به سطح Premium علاقه دارید، سفارش‌ها اکنون باز هستند و تحویل در سه ماهه دوم 2022 آغاز می‌شود.