امروز:7 اردیبهشت 1403

تب جدید offers در فروشگاه Google Play تخفیف های برنامه‌ها، فیلم‌ها و موارد دیگر را برجسته می‌کند

Android Police گزارش داده است که گوگل یک برگه Offers را برای فروشگاه Play راه اندازی کرده است که شامل تحفیف های برنامه ها، بازی ها، فیلم ها، کتاب ها و سایر خریدها می شود. در پایین صفحه Play به همراه بازی‌ها، برنامه‌ها، فیلم‌ها و تلویزیون و کتاب‌ها، جدا از بخش Offers and notifications موجود تعبیه می شود.

گوگل در یک پست وبلاگی می‌گوید: «[پیشنهادها] یک صفجه جدید در برنامه فروشگاه Google Play است که به شما کمک می‌کند معاملات و بازی‌ها را در سفر، خرید، رسانه و سرگرمی، تناسب اندام و موارد دیگر کشف کنید.» وقتی روی برگه ضربه می‌زنید، چرخ فلک‌های متعددی را با پیشنهادهایی در مورد اجاره فیلم، برنامه‌ها، بازی‌ها و موارد دیگر نمایش می‌دهد. Android Police خاطرنشان کرد: این شامل فروش آیتم های درون بازی، خریدهای درون برنامه ای و پیشنهادات آزمایشی برنامه است.

گوگل قبلاً یک برنامه اندروید مجزا به نام “پیشنهادها” داشت که به شما امکان می داد تخفیف ها و محصولات را در مکان فعلی خود پیدا کنید. بخش فعلی «پیشنهادها و اعلان‌ها» در گوگل پلی پراکنده است و یافتن آن چندان آسان نیست، در حالی که برگه جدید در مرکز توجه قرار داده شده است و طیف وسیعی از محصولات را پوشش می‌دهد. تب Offers در حال حاضر در ایالات متحده، هند و اندونزی در حال اجرا است و در اواخر سال جاری به بازارهای دیگر می رسد.

اشتراک گذاری