امروز:7 اردیبهشت 1403

یوتیوب دن بونگینو، مجری فاکس نیوز را به دلیل اطلاعات نادرست در مورد covid 19 ممنوع کرد

دن بونگینو مجری فاکس نیوز دیگر در یوتیوب نمی تواند برنامه زنده داشته باشد. این شرکت تأیید کرد که Bongino اکنون برای همیشه از پلت فرم ویدیویی خود محروم شده است، زیرا او تلاش کرد از تعلیق قبلی مربوط به اطلاعات نادرست COVID-19 فرار کند. این مفسر محافظه کار ظاهراً ویدیویی را در کانال اصلی خود منتشر کرده است، در حالی که کانال دیگری به حالت تعلیق درآمده است و در نتیجه شرایط خدمات YouTube را نقض کرده است. نمایندگان یوتیوب به The Hill گفتند که دو کانال بونگینو از این سرویس حذف شده اند و او نمی تواند در آینده کانالی ایجاد کند.

سپتامبر گذشته، یوتیوب اعلام کرد که تمام محتوای مربوط به اطلاعات نادرست واکسن را ممنوع خواهد کرد، که در واقع گسترش ممنوعیت قبلی آن در برابر اطلاعات نادرست COVID-19 بود. در آن زمان، یوتیوب همچنین حامیان برجسته ضد وکس مانند رابرت اف کندی جونیور و جوزف مرکولا را ممنوع کرد.

بونگینو، و بسیاری دیگر از مفسران محافظه کار، به پلتفرم ویدئویی جایگزین رامبل (جایی که او همچنین دارای سهام است) نقل مکان کرده اند. او در حال حاضر بیش از 2 میلیون مشترک در آنجا دارد، در حالی که کانال اصلی او 900000 مشترک در YouTube داشت.

به‌روزرسانی 1/26/22 ساعت 5:57 بعد از ظهر ET: YouTube در بیانیه‌ای گفت: «وقتی کانالی اخطار دریافت می‌کند، پست کردن محتوا یا استفاده از کانال دیگری برای دور زدن تعلیق، خلاف شرایط خدمات ما است. “اگر یک کانال خاتمه یابد، آپلود کننده نمی تواند از کانال های YouTube دیگری استفاده کند، مالک آن یا ایجاد کند.”

اشتراک گذاری