امروز:10 فروردین 1403

Opera یک مرورگر رمز ارز اختصاصی راه اندازی کرد- مرورگر اپرا کریپتو + دانلود

اپرا «مرورگر رمزنگاری» Web3 خود را با ویژگی‌هایی مانند کیف پول رمزنگاری داخلی، دسترسی آسان به صرافی‌های ارزهای دیجیتال/NFT، پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) و موارد دیگر وارد نسخه بتا کرده است. Jorgen Arnensen در بیانیه ای گفت: هدف “ساده کردن تجربه کاربری Web3 است که اغلب برای کاربران اصلی گیج کننده است.”

یکی از ویژگی‌های کلیدی، کیف پول داخلی است که از بلاکچین هایی همچون اتریوم، بیت‌کوین، سلو و Nervos پشتیبانی می‌کند. همچنین اپرا شراکت با Polygon را اعلام کرد. ایده این مروگر بسیار جالب استا.این مروگر به شما امکان می دهد بدون نیاز به هیچ گونه برنامه افزودنی به سیستم ارز دیجیتال خود دسترسی داشته باشید و همچنین می توانید از کیف پول های شخص ثالث نیز استفاده کنید. می‌توانید ارزهای رمزنگاری شده را از طریق یک رمپ فیات به کریپتو خریداری کنید، رمزارز را مستقیماً در کیف پول تبدیل کنید، آن را ارسال و دریافت کنید و موجودی کیف پول خود را بررسی کنید. حتی دارای یک کلیپ بورد امن است که تضمین می کند برنامه های دیگر نمی توانند هنگام کپی/پیست کردن داده ها را ذخیره کنند.

عملکرد اصلی دیگر پشتیبانی از Web3 است، که به اینترنت غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین معروف است، که در میان علاقه مندان به ارزهای دیجیتال (و شکاکان) به چیز جدیدی معروف است. اپرا خاطرنشان می کند که علاوه بر ایجاد امنیت بیشتر از طریق رمزگذاری بلاک چین، به کاربران امکان می دهد به چیزهایی مانند GameFi دسترسی داشته باشند “جایی که می توانید در هنگام بازی در انواع متاورس ها درآمد کسب کنید.”

رقیب اپرا، موزیلا اخیراً اعلام کرده بود که کمک‌های ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد، اما با واکنش شدید کاربران از جمله جیمی زاوینسکی، یکی از بنیان‌گذاران، در مورد تأثیرات زیست‌محیطی بلاک چین مواجه شد. شاید با پیش‌بینی واکنش مشابه، اپرا گفت که در حال کار در راستای اجرای استاندارد لایه ۲ اتریوم با مصرف انرژی کارآمدتر «در سریع‌ترین زمان ممکن» است.

شرکت‌های دیگری مانند یوبی‌سافت که با NFT و سایر پیشنهادات به قطار بلاک چین می پیوندد، با انتقادات مشابهی مواجه شده‌اند. با این حال، Opera حداقل به کاربران خود با گزینه های متعدد مرورگر حق انتخاب می دهد، زیرا مرورگر Opera معمولی خود را نیز ارائه می دهد . Crypto Browser اکنون برای اندروید، ویندوز و مک در دسترس است و نسخه iOS آن به زودی عرضه می شود.

برای دانلود اپرا کریپتو از این لینک سایت اپرا کریپتو استفاده کنید.