امروز:8 اردیبهشت 1403

ایلان ماسک می گوید اولین سایبرتراک تسلا یک خودرو چهار موتوره خواهد بود

تسلا سرانجام در سال 2022 سایبرتراک را تولید خواهد کرد، این خودروی الکتریکی خودرو چهار موتوره خواهد بود. ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت در توییتر نوشت که این مدل “کنترل گشتاور واکنشی مستقل و فوق سریع هر چرخ را ارائه می دهد.” برخی دیگر از خودروهای برقی روی هر چرخ یک موتور دارند، از جمله R1T ریوین.

ماسک همچنین تکرار کرد که Cybertruck دارای فرمان چرخ جلو و عقب خواهد بود. او قبلاً خاطرنشان کرد که این خودروی الکتریکی فرمان چرخ‌های عقب را ارائه می‌کند که به آن امکان می‌دهد تا “مانند خرچنگ” به صورت مورب حرکت کند. قابل ذکر است که هامر EV دارای حالت خرچنگ است. سیستم کنترل چهارچرخ e-4orce نیسان – که در کراس اوور برقی آریا، نسل بعدی Leaf و نمونه اولیه فرودگر قمری وجود دارد – دارای موتورهای جلو و عقب نیز است.

تسلا تمام مشخصات و قیمت Cybertruck را در ماه اکتبر از وب سایت خود حذف کرد. مالکان خودرو سایبر تراک که این خودرو را پیش خرید کرده اندمی‌توانند مبلغ ۱۰۰ دلار را واریز کنند و سفارش خود را نزدیک به زمان شروع تولید تسلا، که قرار است سال آینده انجام شود، پیکربندی کنند. به نظر می رسد که مشتریانی که سایبرتراک دو موتوره می خواهند باید زمان بیشتری را منتظر بمانند.

اشتراک گذاری