امروز:5 اردیبهشت 1403

گجت پوشیدنی برای گرم نگه داشتن بدن شما

به تازگی دستگاهی اختراع شده که برای درد مفاصل و بیماری های مختلف کاربرد زیادی دارد. این گجت پوشیدنی به شکل توری می باشد که منبع تغذیه آن یک باتری می باشد و کارکرد آن نیز به گونه ای است که با استفاده از آن بدن شما گرم می ماند.

همانطور که می دانید اکثر بیماران برای تسکین درد های مفصلی از گرمای موضعی استفاده می کنند که تا امروز آن ها از روش هایی همچون کیسه های آب گرم یا ماکروفری و یا از پد های گرما زا برای گرم کردن این نواحی استفاده می کردند. اما اکنون این محصول از همه ی آن ها پیشرفته تر بوده و کار را برای این دسته از بیماران راحت تر کرده است.

شما میتوانی این محصول را به تن کنید و هر کجایی که دوست دارید آن را با خود حمل کنید. ساختار این گجت به گونه ای است که از سیم های نازک نانومتری تشکیل شده که به صورت توری مانند در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و مابین دو لایه ی پلاستیکی که رسانایی خوبی دارند، تعبیه شده اند و از همه مهم تر به حالت ارتجاعی در خواهند آمد که راحتی را برای شخص به ارمغان می آورد. یعنی این محصول را حتی در حین فعالیت نیز می توانید مورد استفاده قرار دهید.

 

دانشمندان معتقدند که این محصول با اینکه اولین نیست اما با سایر محصولات ارائه شده تفاوت های آن چنانی دارد و قیمت آن نیز به دلیل استفاده نکردن از نانولوله های کربن، قیمتی بسیار پایین تر دارد.  از کاربرد های دیگر این گجت پوشیدنی نیز می توان برای لباس های اسکی و به عنوان گرم کننده بر روی صندلی خودرو نصب گردد. این محصول از همین حالا در حال توسعه می باشد و به زودی شاهد عرضه آن نیز خواهیم بود.

 

اشتراک گذاری

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.