امروز:4 اردیبهشت 1403

acer در حال تولید یک گوشی هوشمند قدرتمند می باشد

این طور که به نظر می رسد، بعد از مدت ها کمپانی Acer قرار است گوشی جدید با نام Acer S59 را معرفی کند و طبق گزارشات در حال تولید این گوشی می باشد. همچنین در مورد این گوشی اطلاعاتی از مشخصات فنی آن منتشر شده است که در ادامه برایتان مطرح می کنیم

از ویژگی های خارق العاده ای که برای این گوشی منتشر شده، دوربین 12 مگاپیکسلی سلفی در آن می باشد و با این حساب رقیب سرسختی برای HTC Desire خواهد بود.
اما این ها فعلا تایید نشده و امکان دارد که تغییراتی در آینده صورت گیرد، اما اگر قابلیت فیلم برداری نیز برای دوربین سلفی فراهم شود این امکان وجود دارد که بتواند فیلم هایی با کیفیت 4k را ضبط کند.دیگر مشخصات منتشره شده هم مجهز بودن Acer S59 به رم 2 گیگابایتی و پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز از نوع Cortex-A53  می باشد همچنین 16 گیگابایت نیز حافظه ی داخلی دارد. همچنین سیستم عامل در نظر گرفته شده هم اندروید 5.1 می باشد و در آخر دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی آن را نام می بریم. اما هنوز این اطلاعات به صورت رسمی اعلام و تایید نشده اند و امکان دارد که محصول این کمپانی با نام دیگری وارد بازار شود. اما به زودی شاهد خبر های جدید در مورد این شرکت می باشیم.

سینا بازیار هستم .21 ساله ،کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات. طراحی سایت و تولید محتوا از عمده فعالیت های بنده است. امیدوارم از مطالبمون لذت ببرید.