امروز:14 اردیبهشت 1403

اطلاعات بیشتری از باتری اپل واچ منتشر شد؛ 1.5 ساعت زمان شارژ تا 80 درصد

دیشب اپل درباره ی ساعت اپل واچ و زمان عرضه ی آن اطلاعاتی را منتشر کرد. اپل که در کنفرانس اسپرینگ فوروارد خود دوباره دست به معرفی بعضی از ویژگی های اپل واچ زد. یکی از ویژگی هایی که بیان شد عمر باتری 18 ساعته ی اپل واچ می باشد. اما امروز جزئیات بیشتری از ساعت اپل و عمر باتری آن منتشر شده است. با آریامونز همراه باشید.

دیشب اپل اعلام نمود که باتری ساعت هوشمند این کمپانی 18 ساعت عمر می کند ولی جزئیات دیگری را فاش نکرد و این به نظر یک کار رسانه ای می امد زیرا که استفاده از اپل واچ در روز بسیار کم بوده و به احتمال زیاد اپل از این موضوع استفاده کرده بوده است تا این عدد را به دست آورد.

امروز اطلاعات بیشتری از باتری اپل واچ در دسترس قرار گرفت. 18 ساعتی که اپل منتشر کرده است در صورتی است که فقط 90 بار ساعت خود را چک کنید و در این 90 بار چک با خواندن فقط 90 نوتیفیکیشن و 30 دقیقه استفاده از اپل واچ برای گوشی دادن به موسیقی در هنگام ورزش به 18 ساعت عمر باتری خواهید رسید.

البته خود اپل هم به رسانه ای بودن این موضوع اشاره دارد و میگوید که این تست از یک نسخه ی پیش نمایش بوده و ممکن نتایج ساعت اصلی بسیار متفاوت باشد.

تست های انجام گرفته بر روی اپل واچ به صورت زیر است:

اپل واچ می تواند در 6.5 برای شما صدا پخش نماید. و در هنگام ورزش با سنسوری که برای آن در نظر گرفته شده است که ضربان قلب مورد بررسی قرار گیرد حدود 7 ساعت دوام می آورد. زمان شارژ 80 درصد آن نیز 1.5 بوده و زمان شارژ 100 درصد آن 2.5 ساعت می باشد.

البته این موارد تماما در نسخه پیش نمایش می باشد و باید منتظر نسخه ی اصلی در 21 فروردین باشیم.

آیا به نظر شما زمان 2.5 ساعت برای شارژ اپل واچ زیاد نیست؟