امروز:1 اردیبهشت 1403

بررسی بند های مختلف اپل واچ به همراه قیمت

اپل دیشب در کنفرانس اسپرینگ فوروارد خود به بررسی سوالات متفاوت و ویژگی های اپل واچ پرداخت.  این ساعت هوشمند دارای عمر باتری 18 ساعت می باشد. همچنین برای شارژ اپل واچ نیاز به کابل مخصوصی است. همچنین قیمت های اپل واچ را برای شما ارائه کردیم. اما همانطور که در قبل از این کنفرانس نیز اطلاعاتی مبنی بر شخصی سازی اپل واچ به بیرون راه یافت دیشب نیز این موضوع واضح بود. یکی از چیز های شخصی سازی که می توانید ساعت خود را متفاوت کنید همین بند های اپل واچ می باشد. کلا با توجه به بند و مدل اپل واچ که شامل اسپورت ،عادی و ادیشن می باشد 36 نوع ساعت برای شخصی سازی وجود دارد. با آریامونز همراه باشید.

اپل واچ از 21 فروردین وارد اپل استور ها می شود. این ساعت که در سه نوع می باشد در حالتی که به شخصی سازی آن بپردازیم به 36 نسخه از اپل واچ متفاوت می رسیم.

اپل همانطور که در گذشته بیان شد قابلیت شخصی سازی ساعت های خود را به این محصول افزوده است. شما بر اساس علایق شخصی می توانید هر یک از ساعت ها را انتخاب کنید و بند مورد نظر خود را نیز برای آن تهیه کنید. اما اپل واچ چه بند هایی برای شخصی سازی دارد؟

در ادامه به بررسی بند های اپل واچ می پردازیم:

در کل برای ساعت های اپل 6 نوع بند متفاوت وجود دارد:

اولین بند بند ورزشی است. این بند با رنگ های متفاوت وجود دارد و هم برای ساعت 38 میلیمتری و هم برای ساعت 42 میلی متری وجود دارد. قیمت این بند از بقیه بند ها ارزان تر است و 49 دلار برای شما هزینه در بر خواهد داشت.

apple-sportgreen.0

بند Modern Buckle برای مدل 38 میلیمتری اپل واچ موجود است و در چهار رنگ و با قیمت 249 دلار موجود است.

apple-classic

بند زیر به نام MILANESE LOOP شناخته می شود و برای هر دو مدل 38 میلیمتری و 42 میلیمتر موجود است و قیمت آن 149 دلار می باشد.

apple-loop

بند زیر Leather Loop نام دارد و فقط برای نسخه ی 42 میلیمتری اپل واچ موجود می باشد و 149 دلار می باشد.

apple-leather

بند زیر Classic Buckle نام دارد که برای هر دو مدل 38 و 42 میلیمتری اپل واچ موجود است و 149 دلار قیمت خواهد داشت.

apple-classic

گران ترین بند ساعت اپل چیزی جز Link Bracelet نیست. این بند برای هر دو مدل 42 و 38 میلیمتری اپل موجود است و قیمتی برابر با 449 دلار را دارد. 

apple-link

نظر شما در مورد این بند ها چیست؟ قیمت این بند ها آیا مقرون به صرفه است یا صرفا یک کالای لوکس می باشد.