امروز:14 اردیبهشت 1403

نام مایکروسافت برای پنجمین سال متوالی در بین شرکت‌های اخلاقی دنیا قرار گرفت

مطمئنا نام مایکروسافت با  بیل‌گیتش گره خورده است و همه گیتس را به عنوان یک فرد نیکوکار و دوست‌داشتنی می‌شناسند، کسی که بنیادی که او و همسرش ثبت کرده‌اند سالانه میلیون‌ها دلار به نیازمندان کمک می‌کند. ردموندی‌ها همواره جزو محبوب‌ترین کمپانی‌های دنیا به شمار می‌آمده‌اند. موسسه‌ی Ethisphere برای پنجمین سال متوالی نام مایکروسافت را در بین شرکت‌های پایبند به قانون و اخلاق جا داده است و این کمپانی را جزو برترین شرکت‌ها از این نظر می‌داند.

 

همانطور که گفته شد در لیستی که امروز Ethisphere در رابطه با اخلاقی‌ترین شرکت‌های دنیا منتشر کرد نام مایکروسافت برای پنجمین سال متوالی به چشم می‌خورد، میدان رقابتی که اپل و سامسونگ و دیگر رقیبان این شرکت در آن جایی ندارند و به همین خاطر این دستاورد بزرگی برای مایکروسافت است. مایکروسافت برای کمک به دنیا برا پیشرفت در زمینه فناوری، به تعلیم کارمندان و افراد متخصص در زمینه تکنولوژی می‌پردازد و از این جهت از میان سایر کمپانی‌های مطرح دنیا در این زمنیه همواره در صدر جدول قرار داشته است.

 

«Lori Forte Harnick» مدیرکل روابط عمومی مایکروسافت در وبلاگ این کمپانی با ابزار خوشنودی خود و دیگر کارمندان مایکروسافت، نوشته است:

مهم‌ترین عامل برای کسب موفقیت در هر زمینه‌ای اعتماد است، ما نیز در مایکروسافت تمام تلاشمان این است که اعتماد کمپانی‌ها و شرکای خود را جلب کنیم.سیاست مایکروسافت تعهد نسبت به مسئله کار صادقانه و قانونی است و تا کنون در این امر موفق بوده است. تمام کارمندان این شرکت نسبت به وظیفه خود مسئولیت پذیر هستند و این امر یک مسئله کاملا جاافتاده بین کارکنان این شرکت در تمام سطوح است و ما از این مسئله خوشحالیم. جامعه جهانی از مایکروسافت می‌خواهد تکنولوژی را پیشرفت داده و به ارزش‌های خود پایبند باشد. ما نیز خود از این مسئله آگاهیم و امیدواریم هرچه سریع‌تر به موفقیت‌های بیشتر دست یابیم.

لیستی که موسسه‌ی Ethisphere منتشر کرده است، ۱۳۲ شرکت فعال در ۵۰ زمینه‌ی مختلف و از ۲۱ کشور را شامل می‌شود. کمپانی‌های سیسکو، T-Mobile، اینتل، ادوبی، گوگل و دل جزو کمپانی‌های فعال در زمنیه‌ی تکنولوژی هستند که در این لیست قرار گرفته‌اند.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.