امروز:10 فروردین 1403

اپل آی مک هایی با رزولشن 8K در سال 2016 تولید خواهد کرد

اپل در عرضه ی محصولات با کیفیت مشهور است و اگر با آی مک این کمپانی کار کرده باشید حتما می دانید که این محصول دارای بیشترین رزولوشن در بین محصولات شرکت های دیگر است. به هر عنوان این شرکت به آینده نگاه طولانی مدت دارد و در پی عرضه ی آی  مک هایی با صفحه نمایش 8K در سال 2016 است. در حال حاضر رزولوشن اخرین آی مک اپل 5K می باشد. با آریامونز همراه باشید.

در اخرین اطلاعات منتشر شده موسسه ی تعیین استاندارد های ویدئویی، استاندارد جدیدی به نام 1.4a را تعریف کرده است. این استاندارد بخشی از استاندارد Embedded DisplayPort می باشد. این استاندارد یک استاندارد فشرده سازی جدید تصویری است که رزولوشن بالاتری را پشتیبانی می کند. همچنین عمق رنگ ها و رفرش ریت آن نیز افزایش یافته است. این استاندارد همچنین این امکان را برای سازنده ایجاد می کند که داده هایی تا 4 برابر برای پشتیبانی از 8K ارسال کند.

 

این استاندارد فقط برای پنل های 8K مناسب نیست بلکه پنل های با زرولوشن کمتر نیز با استفاده از این استاندارد می توانند صفحه نمایش هایی باریک تر و به همان اندازه کم مصرف تر ایجاد کنند. به نظر می رسد که اپل در سری بعدی آی مک خود از این استاندارد استفاده کند و شاهد یک صفحه نمایش بسیار با کیفیت تر از اپل باشیم.

اشتراک گذاری