امروز:9 اردیبهشت 1403

مدل و سازنده ی وایرلس، بلوتوث و دوربین htc one m9 فاش شد

اطلاعات زیادی از اچ تی سی وان ام 9 منتشر شده است که خبر از یک گوشی قدرتمند و در حد دیکر رقیبان می دهد. اما در جدیدترین اخبار سازنده ی بعضی از قطعات آن نیز لو رفته اند . از جمله قطعاتی که لو رفته اسند می توان به لنز دوربین، وایرلس و بلوتوث آن اشاره کرد. این اطلاعات LIabTooFeR توسعه دهنده HTC ROM منتشر کرده است. با اخبار روز تکنولوژی و آریامونز همراه باشید.

به گفته ی LIabTooFeR  اچ تی سی در htc one M9 از یک وایرلس همانند نکسوس 6 استفاده خواهد کرد. همچنین LIabTooFeR گفته است که این مدل وایرلس ،Broadcom BCM4356، با وای فای 802.11 و بلوتوث 4.1 همراه خواهد شد.

این توسعه دهنده ی رام اچ تی سی در ادامه از دوربین این گوشی صحبت می کند. او درباره ی سنسور 20 مگاپیکسلی htc one M9 آن را ساخته ی توشیبا و با مدل T4Ka7 بیان می کند. البته باید بدانید که سنسور 20 مگاپیکسلی این دوربین در گذشته رد شده بود اما باید منتظر بود ودید که در معرفی این محصول چه مواردی را خواهیم دید.

اطلاعات دیگری از htc one M9 نیز فاش شده بود. انگونه که از اطلاعات گذشته می دانیم htc one M9 از یک اسنپ دراگون 810 بهره می برد. نمایشگر htc one M9 یک نمایشگر QHD خواهد بود و اچ تی سی در این گوشی از یک رم 3 گیگ استفاده خواهد کرد. در کنار این امکانات اچ تی سی مانند مدل قبلی خود قرار است از یک بوم ساند استفاده کند. اندروید htc one M9 اندروید 5 خواهد بود و رابط کاربری آن سنس 7 خواهد بود. همچنین گفته شده است که این گوشی از یک حسگر اثر انگشت در هوم خود استفاده خواهد کرد. این محصول در MWC 2015 معرفی خواهد شد. به هر حال با آریامونز و پوشش خبری ویژه ی آریامونز از کنفرانس موبایل بارسلون همراه باشید. برای اطلاعات بیشتر از این پوشش می توانید به این مطلب مراجعه و چگونگی پوشش خبری آریامونز را ببینید.