امروز:6 اردیبهشت 1403

اپدیت iOS 8.1.3 از طرف اپل منتشر شد

امروز روز پرکاری برای اپل است، علاوه بر کنفرانس مربوط به گزارش مالی، امروز شاهد ارائه اپدیت iOS 8.1.3 از طرف اپل بودیم. این بروزرسانی که به صورت مستقیم در اختیار کاربران قرار گرفت به رفع برخی از مشکلات موجود میپردازد. مشکلاتی مانند جلوگیری از وارد کردن Apple ID در اپلیکیشن Messages و FaceTime و همچنین حل مشکل چند وظیفگی در آیپد با این اپدیت برطرف خواهند شد. این بروزرسانی همچنین حافظه‌ی داخلی مورد نیاز برای اجرای سیستم‌عامل را کاهش می‌دهد.

 

iOS813Int

 

iOS 8.1.3 همچون iOS 8.1.2 یک بروزرسانی جزئی با بهبود عملکرد سیستم‌عامل در لایه‌های زیرین است. شایعات بسیاری مبنی بر  انتشار بروزرسانی iOS 8.2 در آینده‌ی نزدیک برای این سیستم‌عامل همراه با تغییرات گسترده شنیده می شود. از جمله‌ی تغییرات اضافه شده به نسخه‌ی ۸.۲ می‌توان به SDK واچ‌کیت اشاره کرد که ارتباط ساعت‌هوشمند اپل را با آیفون تسهیل خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که این بروزرسانی چه زمانی برای iOS‌ منتشر خواهد شد، اما به‌نظر می‌رسد کاربران باید در ماه مارس در انتظار انتشار این بروزرسانی باشند.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.