امروز:10 فروردین 1403

مایکروسافت بنابر درخواست کاربران ایرانی، دسترسی به فروشگاه خود را آزاد کرد

مایکروسافت چند ماه پیش صفحه ای برای ارتباط با کاربران خود ایجاد کرد و در آن کاربران خواسته های خودشان را به مایکروسافت گفتند و همچنین گفتند که برای ویندوز10 چه چیزی را می خواهند و خواسته آن ها از مایکروسافت چیست. در این صفحه همانطور که می دانید بیشترین درخواست؛ درخواست کاربران ایرانی مبنی بر اضافه شدن تقویم هجری به ویندوز10 بود و دومین درخواست باز هم درخواست کاربران ایرانی مبنی بر آزاد شدن دسترسی کاربران ایرانی به فروشگاه ویندوز بود. اما این روزها خبرهایی خوشی از سمت مایکروسافت به کاربران ایرانی می رسد. با آریامونز باشید.

 

از زمان معرفی ویندوز 10 و گجت ها و پروژه های جدید مایکروسافت، خبرهای خوش هنوز هم از طرف مایکروسافت به کاربران داده می شود به خصوص کاربران ایرانی. همین چند روز پیش اعلام کردیم که مایکروسافت به درخواست کاربران ایرانی پاسخ داده است و تقویم هجری شمسی را به ویندوز10 اضافه کرده است و گفتیم که درخواست دومی که کاربران از مایکروسافت داشتند باز شدن دسترسی به فروشگاه ویندوز برای کاربران ایرانی بوده است و شاید خبر خوشحال کننده این باشد که بگوییم این درخواست هم از طرف مایکروسافت تایید شده و دسترسی به فروشگاه ویندوز را در Build 9926 ویندوز 10 برای کاربران ایرانی میسر ساخته است. این پاسخگویی و مشتری مداری مایکروسافت قطعا از طرف مشتریان مورد ستایش قرار خواهد گرفت و در فروش و ارائه محصولات آینده این شرکت تاثیر به سزایی خواهد داشت.

البته ناگفته نماند که هیچ کدام از این تغییرات نهایی نیستند و باید تا زمان ارائه نسخه نهایی ویندوز 10 از طرف مایکروسافت منتظر بمانیم و ببینم که تصمیم نهایی مایکروسافت چیست.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.