امروز:10 اردیبهشت 1403

بهترین بازی های اندروید در سال ۲۰۱۴ (معرفی 9 تا 20)

اگر با آریامونز همراه بوده باشید در سری مقالاتی به معرفی بهترین بازی های 2014 اندرید می پردازیم در اولین مقاله ی این بخش ما 8 بازی از 50 بازی برتر را معرفی کردیم در این بخش به معرفی بازی های 9 تا 20 می پردازیم. با آریامونز همراه باشید.  شما می توانیم از شماره ی 1 تا 8 را از این مطلب بخوانید.

9- نهمین بازی بهترین بازی های اندروید – بازی  Plague Inc

plague.inc-650-80

. بازی بسیار زیبای فکری و استراتژیک  می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۶ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های موبایل به شمار می رود. در این بازی شما می بایستی که ویروسی را وارد یک کشور دلخواه کنید و هدف شما آلوده کردن جهان تا نابودی آخرین انسان هاست! در این بازی شما علائم بیماری را تقویت می کنید، مقاومت آن را در شرایط آب و هوایی مختلف و در برابر داروها افزایش می دهید و روش های انتقال آن را بیشتر می کنید ؛ البته باید پیش از اینکه تیم جهانی پزشکی، درمانی را برای ویروس هایتان پیدا کنند همه را کشته باشید.

10- دهمین بازی بهترین بازی های اندروید – Whale Trail Frenzy

whale-trail-frenzy-650-80

در بازی Whale Trail Frenzy خود را برای جمع‌آوری حباب‌ها، بالا و پایین پریدن، ارتقاء مهارت‌ها و قابلیت‌ها، در هم شکستن دشمنان، باز کردن قفل لباس‌ها آماده کرده و در راهتان با شخصیت‌های بونکرز ملاقات کنید. این بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب می‌باشد و از انجام آن پشیمان نخواهید شد.

11- یازدهمین بازی بهترین بازی های اندروید – Thomas Was Alone

thomas-was-alone-650-80

وماس تنها یک بازی فوق العاده زیبا و خارق العاده در سبک بازی های معمایی از استودیوی بازیسازی Bossa Studios Ltd مخصوص سیستم عامل اندروید است که با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود. این بازی که چند سال پیش برای ویندوز عرضه شده بود مدت ها قبل ابتدا برای آی او اس عرضه گردید و هم اکنون شاهد عرضه ی نسخه ی اندرویدی ان هستیم. در این بازی شخصیت اصلی بازی یعنی توماس کاراکتری بی هدف و تنهاست، به گونه ای که نمی داند از کجا آمده و چه می خواهد کند و در دنیایی غریب محصور شده و نمی داند در اطرافش چه می گذرد!! او هر گامی که بر می دارد متوجه این موضوع می شود که ادامه راهش بدون حضور دیگران ممکن نیست. اگر دیگران نباشند، توماس حتی نمی تواند قدم از قدم بردارد.

در بازی Thomas Was Alone توماس آن قدرها هم که فکر می کند تنها نیست ؛ او و دوستانش همگی اشکال هندسی مختلفی هستند که اندازه های متفاوتی دارند. این اندازه های متفاوت، قابلیت های مختلفی هم ایجاد کرده اند. یکی می تواند بلند بپرد، دیگر می تواند در آب غوطه ور شود و یا یکی دیگر با قد و قامت بلندش می تواند باقی کاراکترها را در رسیدن به هدف حمایت کند و مراحل بازی را برای شما یکی پس از دیگری باز نمایند!12

12- دوازدهمین بازی بهترین بازی های اندروید – Bad Piggies

bad-piggies-650-80 (1)

خوک های بازی انگری برد به یکی از شخصیت های محبوب این بازی تبدیل شده بودند و شرکت سازنده این بازی تصمیم گرفت که یک بازی بر اساس این شخصیت های دوست داشتنی بسازد. در این بازی شما باید با ابزارهای مختلفی که در اختیار دارید ماشین هایی برای خوک ها بسازید و آنها را به پرواز درآورید. بازی مانند دیگر بازی های این شرکت بسیار زیبا و سرگرم کننده است. بازی دارای ۷۵ مرحله جذاب میباشد که در صورت عبور سه ستاره از تمام مراحل ۳۰ مرحله جدید هم اضافه خواهند شد.

13- سیزدهمین بازی بهترین بازی های اندروید – Pocket Planes

pocket-planes-650-80

در این بازی که گرافیک بسیار زیبا و پیکسل‌مانندی دارد باید کنترل پروازهای یک فرودگاه بزرگ را در دست گرفته و با مسافران زیادی دست و پنجه نرم کنید.

14- چهاردمین بازی بهترین بازی های اندروید – Radiant Defense

radiant-defense-650-80

موجودات ریزی در برج شما جمع شده اند و می خواهند ستون برج شما را نابود کنند بدون درنگ و توقف به سمت ان ها تیراندازی کنید و ان ها را نابود کنید در این بازی ۹ سلاح متفاوت برای نابودی این موجودات وجود دارد تا قبل از اینکه برج شما را ویران کنند ان ها را پاک سازی کنید.

15- بازی پانزدهم بهترین بازی های اندروید – Pocket League Story 2

pocket-league-story-2-650-80

در بازی Pocket League Story 2 شما رهبری و هدایت یک تیم فوتبال را در لیگی رویایی به دست می گیرید. این بازی فوتبال، یاد کنسول های قدیمی را در ذهن شما زنده خواهد کرد. بازیکنان و مربی های تیم خود را انتخاب کنید و با تاکتیک هایی خوب به دیدار تیم های دیگر بروید و آنها را شکست بدهید. همچنین شما می توانید در زمان های گوناگون و در شرایط آب و هوایی مختلفی مثل برف و باران به بازی بپردازید.

17-بازی هفدهم بهترین بازی های اندروید – Tiny Thief

Tiny Thief-650-80

ر بازی Tiny Thief ماجراجویی بزرگ خود را آغاز کرده و به قهرمان بازی بپیوندید! در جهانی که فساد و بی عدالتی همه جا را فرا گرفته است، یک قهرمان کوچک سعی دارد تا برای مبارزه با آنها به پا خیزد! سلام دزد کوچک! او یک قهرمان واقعی است، که با استفاده از مهارت های زیادی که دارد قصد مبارزه با بی عدالتی و افراد شرور را دارد. بسیار مراقب باشید، او دشمنان مهیبی مانند شوالیه تاریکی، دزدان دریایی سرکش و حتی یک ربات غول پیکر دارد که اگر بی دقتی کند ممکن است دچار دردسر شود! در این بازی آیتم های جادویی بسیاری برای کمک به شما آماده اند، اما دقت کنید فقط زمانی می توانید به هدف خود برسید که تمامی دشمنان را نابود کرده باشید.

 

18-بازی هجدهم بهترین بازی های اندروید – Sonic Dash

تا به امروز بازی های مختلفی از کمپانی سگا در زمینه ی سونیک را معرفی کرده ایم که با استقبال خود کاربران روبرو گردیده است، امروز نیز پس از مدت ها قصد معرفی یکی از هیجان برانگیزترین و لذت بخش ترین بازی سونیک با نام Sonic Dash را داریم که با عنوان “تا چه حد می تواند به عنوان سریع ترین خارپشت جهان بدوید!؟” در پلی استوری به صورت رایگان در دسترس عموم قرار گرفته است. در این بازی شما در نقش گربه ی دوست داشتنی و معروف سونیک باید تا می توانید بدوید و حلقه ی های موجود در مسیر را برای باز کردن شخصیت ها و آیتم های جدید جمع آوری نمایید! انواع موانع مختلف و حیوانات متعدد در مسیر حرکت وجود دارند که می بایستی با لمس و کشیدن صفحه به سمت بالا با چرخش از آن ها عبور کنید و به سلامت مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

death_sonic_rope-650-80 (1)

19-بازی نوزدهم بهترین بازی های اندروید – Cut the Rope: Time Travel

این بازی که برای همه اشناست و شما باید با بریدن طناب ها و رساندن شکلات به موجو اصلی این بازی مراحل را پی در پی انجام دهید. این بازی هم یکی از بهترین بازی های اندروید می باشد.

20- بازی بیستم بهترین بازی های اندروید – QuizUp

در صورتی که می خواهید اطلاعات عمومی خود را به چالش بکشید این بازی برای رقابت با دوستانتان بسیار جذاب است.

QuizUpبزرگترین بازی چیزهای بی اهمیت می باشد که هم اکنون برای اندروید در دسترس می باشد! تاکنون بیش از ۱۰ میلیون نفر این بازی را انجام داده و از آن لذت برده اند! دوستان خود را با بیش از ۲۰۰ هزار سوال در ۴۰۰ دسته بندی مختلف به چالش بکشید و لحظات شادی را با آنها سپری کنید. دانش خود را به روز کنید در حالی که یک بازی سرگرم کننده با دوستان خود انجام می دهید!