امروز:10 اردیبهشت 1403

تمامی محصولات موتورولا به همراه Moto Maker وارد بازار چین می شود

موتورولا یکی از محبوب ترین برند ها در چین می باشد. بخش موبایل این شرکت چندی است که به لنوو فروخته شده است. این شرکت چینی در اقدامات خود در حال گشترش این برند یعنی موتورولا در چین می باشد.در جدیدترین اطلاعات COO Rick Osterloh یکی از مدیران اصلی موتورولا از عرضه  Moto X 2014 و Moto G با پشتیبانی از LTE در بازار چین خبر داده است.همچنین چینی ها می توانند Moto X pro را که نسخه ی تغییر یافته ی nexus 6 می باشد تهیه کنند. با این وجود چین به صورت رسمی همه گوشی های خود را در چین عرضه می کند. با آریامونز همراه باشید.

موتورولا که اینک متعلق به شرکت چینی لنوو می باشد عرضه ی رسمی گوشی های خود را به همراه خدمات موتو میکِر (Moto Maker) در چین عرضه خواهد کرد. خدمات موتو میکر اصلی ترین خدمات موتورولاست که برای شخصی سازی هر چه بیشتر گوشی می توان از آن استفاده کرد. با توجه به ارائه خدمات moto maker باید جایگاه موتورولا را بیش از پیش در چین تثبیت شده بدانیم.

البته در کنار Moto X 2014 ، Moto G و Moto X pro موتورولا ساعت هوشمند موتو 360 (Moto 360) و هدست Moto Hint را نیز در این کشور عرضه خواهد کرد.

در مورد خدمات موتو میکر (Moto Maker) چین اولین کشوری در آسیا است که به صورت مستقیم از این خدمات می تواند بهره ببرد.

موتورولا اولین گوشی با اندروید لالی پاپ خود را که به بازار چین وارد می کند موتو ایکس خواهد بود. همیچین موتورلا در مورد روش خدمت رسانی خود اینگونه بیان می کند که به جای ایجاد اپ های سفارشی به افزایش سرعت رام ها و اپدیت ها و پشتیبانی طولانی از محصولات خود اقدام خواهد کرد. این کار را می توان از سخن امروز Steve Sinclair در چین دریافت کرد. وی گفت:

وقتی شما یک موبایل موتورولا را می خرید ما فراموش تان نخواهیم کرد

موتورلا در مورد پشتیبانی خود این تعهد را به کاربران داد که مانند قبل به پشتیبانی محصولات ادامه خواهیم داد. قرار است که موتورولا 19 فوریه به صورت رسمی محصولات Moto X، Moto G و Moto X Pro خود را در چین به فروش برساند.

البته لنوو به احتمال بسیار زیاد از برند خود موتورولا برای گوشی های موتورولا استفاده خواهد کرد اما می توان این تصور را نمود که لوگو این شرکت بر روی موتو ها پدیدار شود.

با آریامونز همراه باشید.