امروز:31 فروردین 1403

تلفنی با مدل RM-1072 نوکیا، با مشخصاتی همانند لومیا 830 اما ارزانتر

مایکروسافت برای تبلیغ محصولات تلفنی خود مانند ویندوز فون و تلفن های نوکیا با شرکتی به نام Ad Duplex به تفاق رسیده است و این شرکت مسئول تبلیغات گوشی های هوشمن ردموندی هاست. اما مدیر این آژانس تبلیغاتی آلن مندلیویچ در بعضی موارد مشخصات گوشی های هوشمند ردموندی ها را لو می دهد. اما مطمئنا این آژانس تبلیغاتی برای تبلیغات این کار را انجام می دهد و نباید یک فاش شدن اطلاعات از داخل دستگاه ردموندی ها دانست. اینک مندلویچ گوشی ای به شماره مدل  RM-1072 را فاش کرده است. با آریامونز همراه باشید.

مندلویچ در توییتی مشخصات این گوشی را با نام مدل RM-1072 را یاد گرد. اما مشخصاتی از ان را بروز نداد. اما با توجه به منابع دیگر می توان مشخصات ان را پیدا نمود.

انچه در باره ی این گوشی گفته می شود مشخصاتی در حدود لومیا 830 خواهد داشت. این گوشی دارای یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 می باشد. در دل RM-1072 از یک پردازنده ی 4 هسته ای اسنپدراگون 400 استفده شده است. حافظه ی داخلی ان نیز 8 گیگابایت می باشد. البته مایکروسافت برای این گوشی از یک اسلات کارت حافظه نیز استفاده کرده است.

در مورد رم این دستگاه پیش بینی می شود که رمی در حدود لومیا 830 داشته باشد. رم لومیا 830 1 گیگابایت بوده است. مایکروسافت برای RM-1072 از دو دوربین استفاده کرده است. یک دوربین سلفی و یک دوربین اصلی . دوربین اصلی این گوشی 8.7 مگاپیکسل می باشد و از تکنولوژی PureView  در آن استفاده شده است. دوربین سلفی 0.9 اینچ می باشد و در کل باید این گوشی را در رده ی متوسط در نظر بگیریم.

در مورد قیمت این دستگاه باید قیمتی در حدود 275 دلار را برای آن انتظار داشته باشیم. اما طبق اطلاعاتی از سایت جی اس ام آرنا این گوشی در اندوزی در حال گرفتن مجوز ارتباطی است و باید منتظر ماند و دید این دستگاه چه زمانی معرفی می شود. آیا نمایشگاه بارسلون جایی است که مایکروسافت آن را معرفی خواهد کرد.

با آریامونز همراه باشید.

اشتراک گذاری