امروز:10 اردیبهشت 1403

زمان عرضه ی htc M9 plus و htc M9 چه زمانی خواهد بود

تا به حال خبر های زیادی در مورد این پرچم داران شرکت اچ تی سی شنیده اید. از سایز و اطلاعات داخلی اما زمان عرضه ی این دو محصول htc چه زمانی خواهد بود. htc M9 plus و htc M9 آیا در نمایشگاه بارسلون رونمایی می شوند؟ با آریامونز همراه باشید.

طبق مطالب قبل حتما می دانید که اچ تی سی در سال جاری میلادی قرار است دو گوشی به نام های htc M9 plus و htc M9 رونمایی کند.البته در مورد نام M9 plus یادآور شویم که ممکن است این کمپانی اسم دیگری مانند htc hima ace plus را برگزیند. اچ تی سی همانند گذشته دست به ساخت گوشی با نام “بزرگ” کرده است. این شرکت که تا به حال انواع گوشی ها مدل one را عرضه کرده است گوشی ای به نام وان مکس را نیز معرفی کرد. این گوشی همانند وان بود اما با صفحه ی بزگتر. اما اکنون به جای مکس، پلاس را انتخاب کرده است و باید دید آیا این کمپانی ایده ی گوشی بزرگتر ساختار بهتر را اجرا خواهد کرد. ان چیزی که در مکس نا امید کننده بود فقط بزرگ شدن صفحه نمایش و بدون تغییر در ساختار داخلی بود. اما حالا باید صبر کنیم و ببینیم که آیا htc گوشی htc M9 plus  را با اسنپدراگون 810 عرضه خواهد کرد یا با پردازنده های جدیدتر اسنپدراگون 815 و 820 عرضه خواهد کرد.

اما ان چیزی که در مورد گوشی htc M9 plus معلوم شده است صفحه نمایشی در حدود 5.5 تا 6 اینچ می باشد.البته این کمپانی تایوانی قرار است امکان جدیدی فینگر تاچ در این محصول ارائه شود. البته در one Max این امکان بود اما به پیشرفتگی این تکنولوژی در زمان حال نبود و جای ان در پشت دستگاه بود.

زمان عرضه ی این دو محصول اینگونه بیان می شود که اچ تی سی M9 در اوایل مارس و احتمالا در نمایشگاه بارسلون رونمایی خواهد کرد و اما در مورد M9 plus زمان دقیقی نمی توان مشخص کرد ولی انگونه که معلوم است این گوشی چند ماه بعد از M9 (اچ تی سی hima) عرضه خواهد شد.