امروز:25 اردیبهشت 1403

اپل پتنت اسمارت کاور (کاور هوشمند) را برای آیپد ثبت کرد

اپل در اخرین دستگاه های خود ابداع و تغییر اساسی ای در دستگاه خود نداده بود و حتی امکانات خیره کننده ای هم برای کاربران نداشت اما به تازگی این شرکت پتنت اسمارت کاور و برنامه ی ارتباطی آن با ابپد را برای ثبت در سازمان ثبت پتنتهای فناوری نانو برده بود. با آریامونز همراه باشید.

این اسمارت کاور  همانطور که از اسمش پیداست یک کاور هوشمند خواهد بود و با آن به راحتی می توانید بدون نیاز به هیچ کلیدی می توانید ایپد خود را باز و بسته کنید. اما یک سوال جالب برای این پتنت آن که اگر ما از اثر انگشت برای ایپد ایر 2 که جدیدا معرفی شد استفاده کنیم آیا این کاور قابل استفاده است یا خیر؟!

هنوز نمی توان به طور قطع در مورد این پتنت صحبت کرد اما از شکلی که برای ثبت این پتنت اپل ارائه کرده است به سرعت می توان قابلیت هایی را فهمید.

11643-4718-Screenshot-2015-01-22-232214-l-660x384

ان چیز که اپل را به این فکر انداخته هوشمندی این کاور است یعنی شما بدون زدن دکمه ای با باز کردن کاور ایپد خود را روشن می بینید و در صورتی که نیمه باز کنید می توانید نمایی از درون آیپد را ببینید که این هوشمندی برای ایپد ایر 2 نیز مشکلاتی را به دنبال دارد البته اگر ایپد ایر 2 که مجهز به تاچ ای دی می باشد را هم در نظر نگیریم در ایپد های دیگر رمز عبور وجود دارد. همچنین انچه از این اسمارت کاور بر می آید این است که در صورتی که شما قسما پایینی ان را باز کنید می توانید به موزیک و اهنگ بعدی و قبلی ایپد دسترسی داشته باشید که بسیار ایده ی خوبی است.

باید بنشینیم و ببینیم که اپل در سر چه فکری را می پروراند.با آریامونز همراه باشید.