امروز:12 اردیبهشت 1403

پاور بانک خانواده B520

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ، میزان استفاده از وسایل الکترونیکی مثل انواع گوشی، تبلت و لپ تاپ و… افزایش یافته و بالطبع به دنبال آن مشکل افت شارژ باطری یا خاموش شدن دستگاه در حین کار هم به وجود آمده که برای حل این مشکل نیز دستگاهی به نام پاور بانک با انواع مختلف روانه بازار شد تا مشکل کاربران را حل کند.

حال کاربران علاوه بر کنترل شارژ باطری وسایلی چون گوشی و تبلت و … باید قبل از خروج از منزل میزان شارژ پاور خود را نیز چک کنند. علاوه بر آن برای استفاده بهینه و بهتر از شارژ باطری وسایل خود بهتر است که بهترین پاور بانک را انتخاب کنند.

پیشنهاد آریامونز به شما کاربران عزیز پاور بانک B520 است. این پاور بانک ممکن است به دلیل ابعاد بزرگ خود (135 در 78 با قطر 19 میلیمتر)  و وزن 280 گرمی به پاور خانواده مشهور شده باشد اما به دلیل مزایای زیادی که دارد این بزرگی ابعاد نسبت به سایر پاور بانک های نظیر آن به عنوان عیب محسوب نخواهد شد.

این پاور بانک دارای چهار چراغ است که روشن بودن همه آنها نشان دهنده شارژ کامل دستگاه میباشد و در صورتی که هریک از آنها خاموش شود نشان دهنده کمتر شدن شارژ آن است.

Apacer-B520-Power-bank-review-in-Farnet-04

این دستگاه دارای دو خروجی یک و دو و یک دهم آمپری می باشد که قادر است همزمان دو دستگاه را شارژ کند و قابلیت چهار بار شارژ کامل باطری یک دستگاه با اندازه باطری رایج در بازار را دارد.

Apacer-B520-Power-bank-review-in-Farnet-03

این پاور بانک از یک بدنه آلومینیومی یکسره تشکیل شده است که در قسمت بالای آن دو درگاه خروجی یو اس بی وجود دارد برای اتصال دو دستگاه به طور همزمان که درگاه با دو و یک دهم آمپری سرعت بالاتری دارد. علاوه بر آن در بین دو خروجی یو اس بی یک کلید خاموش و روشن و یک ورودی برای اتصال کابل برق برای شارژ دستگاه در بالای کلید خاموش و روشن قرار دارد.

دلیل وجود کلید خاموش و روشن برطرف کردن و کامل شدن این پاور نسبت به انواع کوچکتر و قبل از آن است که زمانی که شارژ پاور کامل می شود می توان با خاموش کردن دکمه پاور از خالی شدن باطری آن جلوگیری کرد.

برای شارژ این دستگاه از طریق برق مستقیم شهری 7 ساعت زمان نیاز است و برای شارژ آن از طریق درگاه یو اس بی به 28 ساعت زمان . اما برای شارژ سایر وسایل با این پاور زمان کمتری نیاز است مثلا برای شارژ کامل یک گوشی با باطری 2600 میلی آمپر به زمانی نزدیک به 3 ساعت نیاز است.

زمانی که این پاور بانک را تهیه می کنید علاوه بر دستگاه فوق یک دفترچه راهنما و یک کابل اتصال کوتاه (با اندازه ای واقعا کوتاه) را نیز دریافت می کنید. که دارای گارانتی شرکت داده پرداز متین و تحت فروش انحصاری این شرکت می باشد.

Apacer-B520-Power-bank-review-in-Farnet-01