امروز:22 اردیبهشت 1403

تصاویر مک بوک ایر 12 اینچی افشا شد

شایعات بسیاری پیرامون مک بوک جدید اپل شنیده می شد و اینک وبسایت iFanr تصاویری  از این مک بوک منتشر کرد. انچه که می توان درباره ی مک بوک ایر 12 اینچی اپل بیان کرد شایعات است و  فقط ویژگی های ظاهری آن از قلم افتاده بود که می توان این را به شایعات گذشته اضافه کرد. اما جدیدا اپل اثبات کرده 90 درصد شایعات عین حقیقت است. با آریامونز همراه باشید.

وبسایت iFanr  وبسایت شناخته شده ای در عرصه ی افشا سازی کمپانی های بزرگ نیست اما امروز این سایت تصاویری  از مک بوک ایر 12 اینچی اپل بر روی اینترنت منتشر کرد.

12inchmacbookair2

انچه که می توان از این تصاویر درباره ی مک بوک ایر 12 اینچی اپل دانست این است که اپل در این مک بوک مانند مک بوک های قبل در آرم خود ال ای دی قرار نداده است. این شرکت در مک بوک های گذشته ی خود از ارم با ال ای دی خود در پشت در لپ تاپ استفاده می کرد که با روشن شدن سیستم ان چراغ نیز روشن می شد اما در مک بوک ایر 12 اینچی خود از مانند دیگر محصولات خود از آرم ثابت خود استفاده کرده است.

macbook_air_12_display_2

در مورد صفحه 12 اینچی این لپ تاپ باید به قاب ان توجه کرد که بزرگتر از قبل شده است و ضخامت صفحه نمایش آن نیز کاهش یافته است و شاید برداشتن ال ای دی لوگوی اپل را باید به این کاهش ضخامت نمایشگر مک بوک ایر 12 اینچی مرتبط دانست.

macbook_air_12_display_1 macbook_air_12_display_3

در مورد زمان عرضه ی این مک بوک این منبع زمان تقریبی را حوالی فرودین بیان می کند. البته در مورد مشخصات داخلی این مک بوک وبسایت iFanr موارد زیر را اعلام کرده است:

وضوح مک بوک ایر 12 انیچی به احتمال زیاد با رزولوشن ۲.۳۰۴ در ۱.۴۴۰ پیکسل حواهد بود.

در قلب مک بوک ایر 12 اینچی نسل پنجم پردازنده‌های برودول اینتل قرار خواهد گرفت.

درگاه یو اس بی دو طرفه (USB Type-C) و درگاه صدای 3.5 میلی متری

به گفته این منبع،  نسخه‌ی ۱۲ اینچی مک‌بوک‌ با وضوح تصویر بالاتر نمایشگر نسبت به نسل‌های قبلی خود (احتمالاً با رزولوشن ۲.۳۰۴ در ۱.۴۴۰ پیکسل) همراه با بهره‌گیری از نسل پنجم پردازنده‌های برودول اینتل، درگاه ۳.۵ میلی‌متری صدا و یو‌اس‌بی دوطرفه (USB Type-C) در فروردین ماه معرفی خواهد شد.