امروز:9 فروردین 1403

CES 2015: سونی تلوزیون های مجهر به اندروید تی وی را معرفی کرد.

اندروید سیستم عامل همه گیر که کم کم در دستگاه جدید رخنه می کند و امسال منتظر رخنه این سیستم عامل غول پیکر در تلوزیون های هوشمند باشیم.در همین ابتدای سال SONY تلویزیون های جدید خود را معرفی کرده است از این سیستم بهره می برند.سونی این سری از تلوزیون های 4k خود را با این سیستم به بازار می فرستد تا تجربه دل انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد.با اریامونز و CES 2015 همراه باشید.

سونی در سال ۲۰۱۵ با جدیت به تلویزیون های ۴K خواهد پرداخت اما در کنار آن Android TV گوگل هم از جمله موضوعات مهم خواهد بود. سری XBR X900C سونی تلویزیون هایی با صفحه های ۵۵ و ۶۵ اینچی ۴K Ultra HD خواهند بود و سری X910C نیز محصولاتی ۷۵ اینچی خواهد داشت. این تلویزیون ها نازک ترین LED های تاریخ بوده و با ضخامت فقط ۴٫۹ میلی متر تولید شده اند، توجه داشته باشید که تلویزیون مزبور ضخامتی کمتر از هر موبایل سری Xperia دارد.

در این دو سری تلویزیون از پردازنده X1 برای دقت رنگ بالا، شفافیت و کنتراست مناسب استفاده شده است. از دیگر مزایای این سری ها استفاده از سیستم عامل Android TV است که خواص مختلفی را از قبیل امکان جستجوی صوتی از قبیل میکروفون موجود در ریموت کنترل، ارتباط آسان بین اسمارت فون و تلویزیون و … به همراه خواهد داشت. دیگر محصولات جدید سونی متعلق به سری تلویزیون های ۶۵ اینچی X930C و سری ۷۵ اینچی X940C است که نسخه تکمیل شده دو سری قبل با سیستم صوتی قوی تر خواهند بود.

ویژگی های تلوزیون های XBR X900C و X910C سونی

  • ضخامت فقط ۴٫۹ میلی متر
  • صفحه های ۵۵ و ۶۵ اینچی و ۷۵ اینچی
  • سیستم عامل Android TV
  • پردازنده X1