امروز:9 اردیبهشت 1403

CES 2015:دوربین 24.2 مگاپیکسلی نیکون با نام D5500 معرفی شد

 

ذوربین های حرفه یکی از زیبایی های عکاسی جهان محسوب می شوند زیرا که یا ان می توان ریزترین ها، بزرگترین ها و زیبا ترین مناظر را به دیدگان انسان اورد.اما خب حتما می دانید که به دوربین های حرفه ای DSLR نیر می گویند.این دوربین ها نیاز به پشتوانه فنی و علمی دارد و به را حتی برای کاربر قابلیت استفاده را ندارد.از مقدمه خارج شویم و به بحث اصلی یعنی دوربین های DSLR برسیم.Nikon در CES 2015 اخرین محصول خود را به نام  D5500 معرفی کرد.با اریامونز همراه باشید تا با جزئیات این محصول بیشتر اشنا شوید.

سری D5000 دوربین های DSLR نیکون برای عکاسانی با اطلاعات کافی از این علم و البته در پی پیشرفت ساخته شده است تا این دسته از افراد بتوانند با پرداخت مبالغی کمتر از دوربین های DSLR حرفه ای گران قیمت به دیوایسی با کیفیت قابل قبول دست پیدا کنند.

امکانات D5500

دوربین جدید D5500 نیکون اولین DSLR این کمپانیست که از صفحه لمسی بهره می برد، این صفحه ۳٫۲ اینچی بیش از یک میلیون پیکسل دارد و رزولوشن و سایز آن مانند نمونه مورد استفاده درD5300 است اما با امکان فوکوس، ثبت عکس و تغییر تنظیمات مختلف. محصول جدید نیکون نسبت به نسل قبل ۶۰ گرم سبک تر و ۶ میلی متر نازک تر نیز هست. سنسور ۲۴٫۲ مگا پیکسلی DX-format، فوکوس ۳۹ نقطه ای اتوماتیک، گریپ با طراحی جدید و عمق بیشتر از قبل، فیلم برداری فول اچ دی با کیفیت ۶۰ فریم بر ثانیه و باتری با امکان ثبت ۲۲۰ عکس از جمله مشخصات و امکانات این دوربین هستند.

D5500 با سه نوع کیت از اوایل ماه فوریه عرضه می شود.بدنه به تنهایی با قیمت ۸۹۹٫۸۹ دلار، به همراه لنز AF-S DX NIKKOR 18-55 f/3.5-5.6G VR II با قیمت ۹۹۹٫۹۵ دلار و به همراه لنز AF-S DX NIKKOR 18-140mm f/3.5-5.6G ED VR با قیمت ۱۱۹۹٫۹۵ دلار.