امروز:8 اردیبهشت 1403

CES 2015:گوشی Desire 826 محصول دیگری از خانواده ی Desire

اگر با CES 2015 و آریامونز همراه بوده باشید حتما درباره محصول Desire 320 شنیده بوده اید.اما در این نمایشگاه Htc علاوه بر Desire 320 گوشی دیگری از این خانواده را نیز  معرفی کرد. این محصول Desire 826 نام دارد با اریامونز همراه باشید تا به ویژگی های Desire 826 بپردازیم.

کمپانی HTC که در تبلیغات مربوط به نمایشگاه CES خود به برند Desire نیز اشاره کرده بود علاوه بر Desire 320 محصول دیگری نیز از این سری را با نام Desire 826 در لاس وگاس معرفی نمود. این موبایل که نسل جدید Desire 820 محسوب می شود.

Desire 820 چه مشخضاتی دارد؟

Desire 820 دارای صفحه ۵٫۵ اینچی فول اچ دی، دو گیگا بایت رم، پردازنده ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای Snapdragon 615 با ۴ هسته ۱٫۷ گیگا هرتز و ۴ هسته ۱ گیگا هرتز، اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی، دوربین ۱۳ مگا پیکسل در پشت و ۴ مگا پیکسل مجهز به تکنولوژی اولترا پیکسل در جلو برای ثبت تصاویر سلفی، ۱۶ گیگا بایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت وارد بازار خواهد شد. طراحی این دیوایس شبیه به Desire Eye است البته با ابعاد ۱۵۸ * ۷۷٫۵ * ۷٫۹ میلی متر و ۱۸۳ گرم وزن. مانند بسیاری از دیگر محصولات HTC بلندگو های استریو BoomSound در نمای جلوی Desire 826 به چشم می خورند. گفته شده است که در اواخر ماه جاری میلادی عرضه این محصول در آسیا و اقیانوسیه آغاز خواهد شد هر چند هنوز قیمت آن اعلام نشده است.