امروز:8 اردیبهشت 1403

بررسی گوشی های هوشمند مدل Sony Xperia SP

شرکت سونی که همیشه استراتژی خاص خود را در ارائه کردن گوشی های هوشمند به بازار IT دارد باز هم در اقدامی جالب مدلی جدید از گوشی های هوشمند خود با نام سری Xperia SP را روانه بازار کرده است.از نظر فیزیکی و ظاهری این گوشی طراحی مناسب و یک قاب پلاستیکی مات که در پشت گوشی تعبیه شده اشاره کرد و همچنین یک فریم آلومینیومی نیز در اطراف بدنه گوشی به کار رفته است.همچنین ساختار پلاستیکی که در قاب پشت گوشی قرار دارد از استحکام کافی برخوردار است. که لمس را برای فرد کاملا خوشایند می کند.
تقریبا تمامی گوشی های مدل Xperia که از طرف کمپانی ژاپنی سونی دارای یک استاندارد کنترل هست.اما در این مدل دیپر هیچ گلید زیر صفحه ای وجود ندارد. و کاملا به لمس روی آورده است.

 

113673480SZ

 

صفحه نمایش :
سونی Xperia SP دارای یک صفحه نمایش 4.6 اینچی TFT با وضوح 720P است که یک روال جدید در گوشی‌های رده متوسط محسوب می‌شود.ا اینکه کارایی آن به پای صفحه نمایش های 1080p نمی‌رسد اما در این اندازه تشخیص دادن تفاوت آن با چشم غیرمسلح تقریباً دشوار است.

مشخصات نرم افزاری و سیستم عامل :
سونی Xperia SP به نسخه 4.1 آندروید (Jelly Bean) مجهز است و میان افزار (Firmware) آن درست مانند سونی Xperia Z استوهمچنین دارای چندین Widget اختصاصی سونی برای سرویس های اجتماعی مختلف ، سوییچ های ارتباطات ، پخش واکمن وغیره است.

مشخصات دوربین :
سونی Xperia SP به یک دوربین هشت مگاپیکسل مجهز است که حداکثر وضوح آن 3264در2448 پیکسل است که درصورت استفاده از حالت پیش فرض Superior Auto  به یک دوربین هفت مگاپیکسلی دسترسی پیدا می‌کنید.

مشخصات سخت افزاری :
پردازنده دو هسته ای  1GB RAM ، 1.7 GHZ Krait
پردازنده گرافیک Adreno 320  و تراشه Qualcomm S4 Pro MSM8960T
حافظه داخلی 8گیگابایتی

 

Web Developer and Design