امروز:31 فروردین 1403

گلکسی نوت 5 با حسگر اثر انگشت و ضخامت کمتر شهریورماه عرضه خواهد شد

قرار است شرکت سامسونگ گلکسی نوت 5 را که جدیدترین سری گلکسی نوت می باشد به بازار عرضه کند . همیشه گلکسی نوت از گلکسی اس این شرکت بهتر بوده است . این برتریت در نوت 3 و نوت 4 در اوج است ، به طوری که گلکسی اس 5 اصلا با گلکسی نوت 4 قابل مقایسه نمی باشد و سری گلکسی نوت قابلیت بسیار بهتری دارد .

در سال جاری شرکت سامسونگ بهترین تولید خود را با نام گلکسی اس 6 عرضه کرد . گلکسی نوت 5 با گلکسی اس 6 به همان اندازه گلکسی نوت 4 با گلکسی اس 5 فاصله خواهد داشت .

گلکسی نوت 5 طراحی بسیار خوبی دارد که اگر در طراحی آن مانند گلکسی اس 6 از مواد باکیفیت استفاد شود بسیاری از کاربران را جذب خود خواهد کرد . گلکسی نوت 5 در اواخر تابستان توسط سامسونگ عرضه خواهد شد و حالا یک رندر جدید از این محصول منتشر شده است .

با آریامونز همراه باشید تا با گلکسی نوت 5 بیشتر آشنا شویم …

تصویر رندر شده گلکسی نوت 5 را مشاهده کنید و با گلکسی نوت 4 و گلکسی اس 6 مقایسه نمایید :

Samsung-Galaxy-S6-edge-vs-Galaxy-Note-4-first-look-3

2

شرکت سامسونگ قصد دارد در طراحی گلکسی نوت 5 از شیشه و فلز با لبه های گرد استفاده کند. این محصول ضخامت کمتر به همراه طراحی جدید قلم با قابلیت جهش به بیرون خواهد داشت که از ویژگی های جالب نسل جدید سامسونگ می باشد .

patent

در تصاویر منتشر شده از گلکسی نوت 5 ، مشاهده می کنیم که لبه پایینی مانند گلکسی نوت 3 می باشد . بلندگو در لبه پایینی قرار دارد که شاید جک هدفون هم در لبه پایینی طراحی شود و این لبه مانند گلکسی نوت 3 شلوغ باشد .

 

 

یک رندر جدید از گلکسی نوت 5 _ ترنجی003137

در گلکسی نوت 5 ارتقا سخت افزاری داریم . احتمالا پردازنده آن اگزینوس 7422 و حافظه رم DDR4 باشد و البته تمام قابلیت های جدید گلکسی اس 6 را گلکسی نوت 5 نیز دارا خواهد بود . این سری از سامسونگ مجهز به حسگر اثر انگشت و دوربین قوی مانند الجی جی 4 خواهد بود .

دو رندر براق از گلکسی نوت 5 منتشر شده است که امیدوار هستیم پرچمدار سامسونگ به همین براقی و صیقلی و شبیه به اکسپریا زد3 پلاس باشد. نظر شما چیست ؟ آیا واقعا گلکسی نوت 5 با این قابلیت های جدید عرضه خواهد شد ؟ این سری سامسونگ می تواند مانند سری های قبل نوت موفق و بی نقص باشد ؟

 

11

12

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم