امروز:5 اردیبهشت 1403

سامسونگ آپدیت ویندوز در لپ تاپهای خود را دوباره فعال می کند

اخیراً اعلام شده بود که سامسونگ آپدیت ویندوز بر روی لپ تاپهای خود ار غیرفعال کرده است. ویندوز آپدیت برنامه ای است که در هر نسخه ویندوز نصب شده و به جستجوی جدیدترین آپدیتهای ویندوز پرداخته و به این وسیله   کاربر را در به روز نگه داشتن ویندوز کامپیوتر و یا لپ تاپ کمک می کند.

اما اخیراً خبر رسید که سامسونگ ویندوز آپدیت را بر روی لپ تاپهای خود غیرفعال کرده و  از ابزار نرم‌افزاری آپدیت خود با نام SW Update به جای آن استفاده خواهد کرد. بسیاری از کاربران از این روند ناراضی بوده و خود مایکروسافت نیز نسبت به این اقدام سامسونگ ابراز نارضایتی کرده بود. پس از انتشار این نارضایتی در میان کاربران سامسونگ و خود مایکروسافت، سامسونگ تصمیم گرفت تا ویندوز آپدیت را در لپ تاپهای خود فعال کند.

ظاهراً برنامه SW Update منجر به غیرفعال شدن ویندوز آپدیت می شد. سامسونگ خاطر نشان کرده است که برنامه SW Update به روز شده خود را به گونه ای منتشر خواهد کرد که ویندوز آپدیت را غیرفعال نکند.

سامسونگ اعلام کرد که در چند روز آینده آپدیتی برای برنامه آپدیت ویندوز خود به نام SW Update ارائه خواهد داد که تنظیمات ویندوز آپدیت به حالت قبلی خود برگردد و دوباره فعال شود.

برنامه آپدیت خود سامسونگ هیچ اشکالی ندارد و آنچه حائز اهمیت و نگران کننده است این است که این برنامه دستورات کاربر را نادیده می گیرد. به این شکل که اگر کاربر ویندوز آپدیت را فعال می کرد با ری استارت کردن لپ تاپ برنامه SW Update آنرا غیرفعل می کرد. تنها راهی که به وسیله آن کاربر می توانست مطمئن شود که ویندوز آپدیت فعال است حذف برنامه SW Update سامسونگ بود.

سلام تشکری هستم ارشد مهندسی نساجی دارم به تکنولوژیهای روز مخصوصا در زمینه تلفن همراه علاقه زیادی دارم. امیدوارم مطالبی که توی سایت قرار میدم مورد استفادتون قرار بگیره