امروز:7 اردیبهشت 1403

بهترین جارو شارژی ایستاده و دستی

امروزه دستگاه‌های پیشرفته و مجهز به فناوری روز دنیا چرخه تولید لوازم خانگی را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند؛ محصولاتی که قدرت استاندارد، طراحی مناسب و کارکرد پیشرفته دارند و استفاده از آنها بسیار رضایت‌بخش و خوشایند است.

چرخه تولید جاروبرقی با طراحی جارو شارژی متحول شد. جارو شارژی دستگاهی با طراحی متفاوت نسبت به سایر مدل‌های جاروبرقی است و علی‌رغم قدرت عملکرد مطلوب از قیمت مناسب و به‌صرفه‌ایی بهره می‌برد.

جارو شارژی های به ۲ دسته «ایستاده» و «دستی» تقسیم می‌شوند؛ در ادامه به معرفی بهترین مارک و مدل های جارو شارژی می پردازیم.

بهترین مارک جارو شارژی

برندهای فعال در زمینه طراحی جاروبرقی‌های مختلف متفاوت هستند و فقط تعداد کمی از آنها بیشتر از یک نوع جاروبرقی با قدرت عملکرد مطلوب طراحی و عرضه می‌کنند. بهترین برند های جارو شارژی عبارتند از:

  • بلک اند دکر
  • بوش
  • شیائومی
  • الکترولوکس
  • فکر
  • فوما
  • کنوود

این برندها به‌واسطه موفقیت در طراحی جارو شارژی های قدرتمند و در عین حال، خوش‌قیمت اعتبار و شهرت زیادی در بازار این محصول کسب کرده‌اند و لیست بهترین برند های جارو شارژی را تشکیل می‌دهند و در لیست بهترین مدل های جارو شارژی بیشترین سهم را دارند.

در ادامه به معرفی چند مدل از بهترین جارو شارژی های بازار می پردازیم.

بهترین جارو شارژی ایستاده بوش BBH32101

یکی از خوش‌ساخت‌ترین جارو شارژی های موجود در بازار است که علاوه‌بر قدرت عملکرد عالی از طراحی فوق‌العاده زیبایی نیز بهره می‌برد. این جارو شارژی ۴۰۰ میلی لیتر ظرفیت دارد.

BBH32101 به عنوان یکی از بهترین جارو شارژی های ایستاده مجهز به یک باتری لیتیوم – یونی است که ۵۰ دقیقه شارژدهی خواهد داشت. این باتری باید ۴ الی ۵ ساعت در شارژی بماند.

قسمت مکش جارو شارژی ایستاده بوش BBH32101 به راحتی از دستگاه جدا خواهد شد و قابلیت استفاده به صورت دستی دارد.

بهترین جارو شارژی دستی بلک اند دکر PV1420

جارو شارژی PV1420 به واسطه قدرت عملکرد مناسب و قیمت به‌صرفه و نیز بهره‌مندی از طراحی زیبا و ارگونومیک محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است. این جارو شارژی دارای توان مصرفی ۲۷.۵ وات است و ۱۰ دقیقه شارژدهی خواهد داشت.

باتری استفاده‌شده در جارو شارژی PV1420 دارای ولتاژ ۱۴.۴ است و نیاز به ۴ ساعت شارژ شدن دارد.

بهترین جارو شارژی ایستاده فوما FU1783

FU1783 با توان ۱۰۰ وات و ۲۵ دقیقه میزان شارژدهی در دسته بهترین جارو شارژی های بازار قرار می‌گیرد. این جارو شارژی ایستاده ۲.۳ کیلوگرم وزن دارد و ولتاژ آن ۲۲.۲ است.

بهترین جارو شارژی دستی بوش BHN14N

یک جارو شارژی ۱۰۰ واتی است که از یک باتری Ni-MH بهره می‌برد. این باتری با ولتاژ ۱۴.۴ نیاز به ۱۲ الی ۱۶ شارژ شدن دارد و میزان شارژدهی آن ۱۲ دقیقه است. 

جارو شارژی دستی بوش BHN14N از نشانگر وضعیت باتری و نشانگر پر بودن مخزن بهره می‌برد. بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک و ۱.۲ کیلوگرم است.

بهترین جارو شارژی ایستاده بوش BCS611P4A

محصولی قدرتمند با طراحی زیبا است که از قابلیت تنظیم سرعت دو حالته بهره می‌برد و ولتاژ باتری آن ۱۸ است. جارو شارژی بوش BCS611P4A مجهز به سری Unlimited Serie 6 و باتری آن از نوع Li-Ion است.

این جارو شارژی قدرتمند ۳۰ دقیقه شارژدهی خواهد داشت و مدت زمان لازم برای تکمیل ظرفیت باتری آن 4 ساعت است.

بهترین جارو شارژی ایستاده شیائومی درما VC811 

VC811 طراحی شده در شرکت درما (یکی از شرکت‌های زیر مجموعه برند شیائومی) است که از توان مصرفی ۱۳۸ وات بهره می‌برد. این دستگاه ۹۰۰ کیلوگرم وزن دارد و میزان صدای آن ۸۲ دسی بل است.

جارو شارژی ایستاده شیائومی VC811 به صورت دستی نیز قابل استفاده و استاندارد عملکرد آن ۲۰ دقیقه است. زمان شارژ شدن باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری این دستگاه ۵.۵ ساعت است.

بهترین جارو شارژی کنوود دستی کنوود HVP19

یک جارو شارژی دستی جمع وجور با طراحی ارگونومیک محسوب می‌شود که کنوود آن را مجهز به یک باتری Li-Ion با ولتاژ ۱۴.۴ کرده است. جارو شارژی کنوود HVP19 مجهز به سیستم جداسازی و تمیز کردن آسان برس (EasyClean) و بدنه آن از جنس پلاستیک است.

محدوده میزان شارژدهی این محصول ۱۵.۱ تا ۲۰ دقیقه است و نیز قابلیت جذب مایعات دارد.

در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین جارو شارژی های ایستاده و دستی بازار پرداخته شد.

اشتراک گذاری