امروز:6 اردیبهشت 1403

آیفون 15 پرو ممکن است همانطور که قبلاً شایعه شده بود دارای دکمه های solid نباشد

اگر از سال گذشته شایعات اپل را دنبال کرده اید، ممکن است به خاطر بیاورید که انتظار می رفت آیفون 15 پرو دارای مجموعه ای از دکمه های حالت جامد حساس به لمس باشد. اکنون به نظر می رسد که اپل حداقل تا یک سال دیگر دکمه های فیزیکی آیفون را جایگزین نخواهد کرد. در نامه‌ای از سهامداران که توسط MacRumors مشاهده شد، تامین‌کننده اپل Cirrus Logic گفت: «محصول جدیدی که در نامه‌های قبلی سهامداران به آن اشاره کردیم که قرار است پاییز امسال معرفی شود، دیگر انتظار نمی‌رود طبق برنامه‌ریزی شده به بازار بیاید.»

Cirrus بیشتر به دلیل تولید تعداد انگشت شماری از قطعات که در موتور Taptic آیفون قرار می گیرند، شناخته شده است. اپل بزرگترین مشتری این شرکت است که 79 درصد از درآمد آن در سال 2022 را به خود اختصاص داده است. در ماه نوامبر، سیروس به سرمایه گذاران و تحلیلگران گفت که در حال کار بر روی یک جزء جدید سیگنال مختلط با کارایی بالا (HPMS) است (که همان دسته از قطعات است. Tapic Engine) و اینکه در سال 2023 وارد گوشی‌های هوشمند می‌شود. این هفته، Cirrus گفت که دید محدودی به آینده محصول دارد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که آیفون 15 پرو دارای مجموعه‌ای از دکمه‌های حالت جامد خواهد بود که از تحلیلگر اپل، مینگ چی کو، نشات گرفته است، که در پاییز گذشته گفت که این شرکت قصد دارد دکمه‌های فیزیکی صدا و پاور گوشی پرچمدار بعدی خود را با دکمه‌های حساس به لمس جایگزین کند. . ماه گذشته، کو پیش بینی خود را اصلاح کرد و اشاره کرد که اپل تصمیم گرفته است به دلیل “مشکلات فنی حل نشده قبل از تولید انبوه” برنامه های خود را تغییر دهد. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، این توسعه یادآوری است برای برخورد با نشت تلفن های هوشمند با شک و تردید، به ویژه مواردی که ماه ها و گاهی سال ها قبل از معرفی یک محصول منتشر می شوند.

اشتراک گذاری