امروز:6 اردیبهشت 1403

نرم افزار مدیریت مطب پزشکان

مدیریت یک مطب از لحظه ورود بیمار تا بخش پرداخت هزینه ها، همگی با یک نرم افزار امکان پذیر است، نرم افزار مدیریت مطب سورنا به صورت کامل نیازهای شما اعم از حسابداری، ثبت بیمار و پرونده الکترونیک و نسخه نویسی  را برطرف می کند. در نسخه مربوط به نرم افزار مدیریت مطب پزشک قابلیت هایی از قبیل تعیین درصد پرداختی و محاسبه آن در بخش حسابداری نرم افزار بر اساس فعالیت های انجام شده هر پزشک به راحتی امکانپذیر می باشد لازم به ذکر است که دارای پشتیبانی فنی دائمی و پنل کاربری آسان و امکان شخصی سازی نیز است.

این نرم افزار ، دارای سه پنل اصلی شامل موارد ذیل می شود:

پنل کارشناسان (منشی + حسابدار )

پنل مدیریت اصلی (مدیریت کل نرم افزار)

پنل پزشک یا پزشکان

نرم افزار مدیریت مطب فضای ذخیره سازی بسیار مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از نرم افزار مدیریت مطب برای اسکن مدارک پزشکی موجود و ذخیره آنها بر روی رایانه های رومیزی یا در فضای ابری، از شر کمد های پرونده و حجم انبوهی از کاغذ که فضای ارزشمندی را در مطب شما اشغال می کنند خلاص خواهید شد. سیستم‌های نرم افزار مدیریت مطب به پزشکان و کارکنان مطب اجازه می‌دهد تا به سرعت نوبت‌ها را رزرو و تأیید کنند و برنامه‌ها را در چندین مدل ارائه‌دهنده، مکان‌ها و روزهای هفته مدیریت کنند. بسیاری از نرم افزار مدیریت مطب همچنین به بیماران این امکان را می دهند که به صورت آنلاین قرار ملاقات خود را رزرو کنند.

 نرم افزار مدیریت مطب چیست؟

در حالی که هر پزشک مسئولیت اصلی ارائه بهترین مراقبت ممکن به بیماران خود را بر عهده دارد، پزشکان چالش دیگری برای اداره مطب خود نیز دارند.

مدیریت یک مطب می‌تواند پرهزینه و طاقت‌فرسا باشد، به همین دلیل است که پزشکان با دقت کادر پشتیبانی خود را انتخاب می‌کنند – آنها می‌خواهند مطمئن شوند که کلینیک با تیمی پر شده است که بتواند بارهای اداری را تحمل کند تا بتوانند بر مراقبت از بیمار تمرکز کنند.

هنگامی که یک پزشک بهترین پرسنل را برای کلینیک خود استخدام کرد، گام بعدی برای اطمینان از اجرای کارآمدترین عمل، اتخاذ یک سیستم مدیریت عملکرد پزشکی است. سیستم مدیریت عمل پزشکی نوعی نرم افزار مراقبت های بهداشتی است که عملیات روزانه یک کلینیک مانند برنامه ریزی قرار ملاقات، صورتحساب و سایر وظایف اداری را مدیریت می کند.

امکانات نرم افزار مدیریت مطب پزشکان چیست؟

رزرو نوبت

سیستم‌های مدیریت عمل پزشکی به پزشکان و کارکنان مطب اجازه می‌دهد تا به سرعت نوبت‌ها را رزرو و تأیید کنند و برنامه‌ها را در چندین ارائه‌دهنده، مکان‌ها و روزهای هفته مدیریت کنند. نرم افزار دیریت مطب سورنا همچنین به بیماران این امکان را می دهند که به صورت آنلاین قرار ملاقات خود را رزرو کنند.

یکی از بزرگترین موانعی که کارکنان کلینیک در زمان‌بندی با آن مواجه هستند، نیاز به اطمینان از تخصیص همزمان هر پزشک برای ویزیت بیماران و همچنین تماس‌های کنفرانسی و سایر جلسات متفرقه است. نرم افزار مدیریت مطب پزشکان به کارکنان بینش بی‌درنگ درباره در دسترس بودن هر ارائه‌دهنده می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد فوراً تضادهای احتمالی برنامه‌ریزی را شناسایی کنند. این نرم افزار همچنین به کارکنان کلینیک کمک می کند تا از رزرو دوباره اجتناب کنند.

علاوه بر این، بیشتر نرم افزار مدیریت مطب می‌توانند یادآوری‌های قرار ملاقات متنی یا ایمیلی را برای بیماران ارسال کنند که به کاهش عدم نمایش کمک می‌کند.

سازماندهی داده های بیمار

نرم افزار مدیریت مطب به پزشکان و کارکنان آنها اجازه می دهد تا نه تنها اطلاعات اولیه بیمار – به عنوان مثال، نام، آدرس، شماره تلفن، تاریخ تولد، کارفرما و ارائه دهنده بیمه – بلکه به داده های بالینی گسترده مانند تاریخچه پزشکی، وارد شوند و به آنها دسترسی پیدا کنند. داروها و دلایل ویزیت های گذشته

نرم افزار مدیریت مطب پزشکان سورنا همچنین می توانند به طور خودکار پوشش بیمه ای بیمار را قبل از ویزیت بیمار تأیید کنند.

صورتحساب و رسیدگی به هزینه ها با نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مدیریت مطب صورت‌حساب‌ها را تهیه می‌کنند و اطلاعات الکترونیکی را بر اساس هر بیمار ایجاد می‌کنند. این سیستم صورت‌حساب‌ها را اسکن می‌کند و ادعا می‌کند که نه تنها از مقررات پرداخت‌کننده پیروی می‌کنند، بلکه کدهای تشخیص صحیح را نیز شامل می‌شوند. اگر سیستم خطا یا اطلاعات متناقضی را شناسایی کند که به طور بالقوه می تواند پرداخت را به تعویق بیندازد، کارکنان اعلانی دریافت می کنند تا مشکل برطرف شود. همچنین در صورت تاخیر در پرداخت مطالبات یا پرداخت بیماران به آنها هشدار داده می شود.

اگر نرم افزار مدیریت مطب مبتنی بر فضای ابری باشد، کدها و قوانین صورت‌حساب و رویه‌ای جدید به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شوند و تضمین می‌کنند که مطب هرگز از کدهای قدیمی استفاده نمی‌کند.

گزارش نویسی در نرم افزار مدیریت مطب

برای اطمینان از اینکه کلینیک تا حد امکان کارآمد است، پزشکان و کارکنان آنها نیاز به دسترسی به اطلاعات دقیق در مورد عملکرد تمرین دارند.

نرم افزار مدیریت مطب داده های جامعی را در مورد بسیاری از جنبه های کلینیک از جمله :

هر چند وقت یکبار یک بیمار برای نوبت خود حاضر نمی شود

مدت زمانی که کارکنان برای انجام وظایف خود صرف می کنند

بدهکاران چقدر سریع مطالبات را بازپرداخت می کنند

نحوه عملکرد کلینیک در برابر اهداف استفاده معنادار

با این اطلاعات، پزشکان و کارکنان آنها می توانند فرصت های بهبود را شناسایی کنند، هزینه های بیهوده را کاهش دهند و بهره وری کلی کلینیک را افزایش دهند.

در حالی که نرم افزار مدیریت مطب پیشرفته‌تر می‌توانند نیاز به سرمایه‌گذاری قابل توجهی داشته باشند، تعداد انگشت شماری از ارائه‌دهندگان نرم‌افزار خود را به صورت رایگان ارائه می‌کنند. یک نرم افزار مدیریت مطب یک راه عالی برای کلینک ها و مطب های پزشکان برای افزایش کارایی و افزایش بازپرداخت به موقع است.

امکانات بخش پذیرش نرم افزار مدیریت مطب پزشکان

1. پذیرش بیمار در کمتر از ده ثانیه

2. جلوگیری از ثبت بیمار تکراری

3. دسترسی به پرونده ی بیمار در کمترین زمان

4. اتصال مستقیم پذیرش به بیمه

5. تعیین نوع دفترچه ی بیمار

6. امکان گرفتن پرینت از نسخه

7. امکان حذف پرونده های قدیمی

8. مشخص نمودن تاریخ و ساعت پذیرش

تلفن های مشاوره فنی نرم افزار مدیریت مطب پزشکان سورنا ( 09116367929 – 09115187998 ) 

امکانات بخش ویزیت نرم افزار مدیریت مطب پزشکان سورنا

1. امکان ویزیت بیمار از طریق قلم نوری

2. امکان ثبت تشخیص پزشک قبل از انجام خدمات

3. امکان چاپ نسخه بر روی دفترچه بیمه

4. ارسال آنلاین نسخه بیمار

5. مشاهده خلاصه پرونده در یک نگاه

6. امکان تشکیل پروفایل برای داروهای روتین

7. نمایش نوبت های روز در مانیتور پزشک

امکانات بخش وقت دهی نرم افزار مدیریت مطب پزشکان و کلینیک

1. امکان جستجو در وقت دهی

2. نمایش لیست انتظار بیماران

3. چاپ قبض های نوبت دهی بیمار

4. امکان نوبت دهی آنلاین از طریق سایت

5. ارسال پیامک سریع از طریق سیستم وقت دهی

6. سرعت بالا در دستیابی به اطلاعات هر بیمار

7. امکان لغو و جا به جایی وقت داده شده به بیمار

8. امکان اتصال به نوبت دهی سایت ها

امکانات بخش گزارشات نرم افزار مدیریت مطب پزشکان

1. تهیه ی گزارشات متنوع آماری

2. قابلیت کنترل تعداد چاپ هر گزارش

3. نمایش اطلاعات سال کاری

4. امکان گزارش گیری بر اساس سیستم وقت دهی

5. ارائه گزارشات مالی و تشخیصی به پزشک

5. قابلیت تعریف پارامترهای ورودی گزارش

7. امکان export اطلاعات به نرم افزار های مختلف

8. قابلیت دریافت نامه های ارجاع شده

سخن پایانی :

مدیریت یک مطب از لحظه ورود بیمار تا بخش پرداخت هزینه ها، همگی با یک نرم افزار امکان پذیر است، نرم افزار مدیریت مطب سورنا به صورت کامل نیازهای شما اعم از حسابداری، ثبت بیمار و پرونده الکترونیک و نسخه نویسی  را برطرف می کند. در نسخه مربوط به نرم افزار مدیریت مطب پزشک قابلیت هایی از قبیل تعیین درصد پرداختی و محاسبه آن در بخش حسابداری نرم افزار بر اساس فعالیت های انجام شده هر پزشک به راحتی امکانپذیر می باشد لازم به ذکر است که دارای پشتیبانی فنی دائمی و پنل کاربری آسان و امکان شخصی سازی نیز است.

اشتراک گذاری