امروز:7 اردیبهشت 1403

معرفی بهترین مودم های تی پی لینک با بهترین قیمت (سال ۱۴۰۱)

اگر به دنبال بهترین مودم تی پی لینک هستید، و میخواهید با کمترین هزینه، از بیشترین مزایا بهره مند شوید، بدان معناست که شما یک روتر مودم بی‌سیم می‌خواهید که بتواند از سرعت‌های بالاتر پشتیبانی کند و در عین حال ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند پشتیبانی از Wi-Fi 6 را با پوشش وسیع‌تر و قیمتی مقرون به صرفه تر ارائه دهد.

به گفته راف نت، یکی دیگر از ویژگی های کلیدی بسیاری از مودم های تی پی لینک این است که حتی زمانی که چندین دستگاه به طور همزمان مقادیر زیادی داده را جابجا می کنند، اتصال بدون تاخیر را ارائه می نمایند. بهتر از همه اینکه، اغلب محصولات این برند امنیت داخلی را از طریق اشتراک مادام العمر ارائه داده و به مصرف کنندگان امکان دسترسی به به روز رسانی ها را برای تجربه مرور ایمن تر می دهد.

بر اساس گزارش راف نت، بهترین روتر ها و مودم های تی پی لینک در سال 1401 بر اساس ویژگی ها و مزایا و معایب آنها در ادامه ی این راهنما برای شما کاربران گرامی ارائه شده است. پس تا انتها با ما همراه باشید.

نمونه هایی از بهترین مودم تی پی لینک

  • TP-link Archer A7 AC1750

برای کاربرانی که سرعت انتقال داده بالا را در اولویت قرار می دهند و می خواهند طیف وسیعی از دستگاه ها را به هم متصل کنند، ایده آل است. دارای چهار پورت اترنت است و می توان آن را از راه دور از طریق یک برنامه مدیریت کرد.

مزایا:

  • سرعت انتقال اطلاعات تا 1750 مگابیت بر ثانیه
  • توانایی مدیریت تا 50 اتصال دستگاه مختلف
  • دارای چهار پورت مختلف برای اتصال اترنت

معایب:

  • اشتراک سرویس خانگی تی پی لینک ندارد

روتر مودم وای فای هوشمند Archer A7 از TP-link یک روتر مودم داخلی دو بانده با سرعت انتقال داده قابل توجه تا 1750 مگابیت در ثانیه است که آن را برای پخش 4K و مشاهده HD ایده آل می کند. این دستگاه دارای سه آنتن خارجی برای پوشش کامل تا 2750 فوت مربع و ظرفیت انجام بیش از 50 اتصال دستگاه است. این روتر مودم دارای چهار پورت مختلف برای اتصال اترنت بوده و نیز دارای یک پورت USB است که می توان از آن برای اشتراک گذاری محتوای USB استفاده کرد.

  • TP-link Archer AX55 AX3000

سرعت بالای انتقال داده آن را برای پخش 8K و بازی های بدون تاخیر عالی می کند. کاربران همچنین از پشتیبانی آن برای کنترل صوتی و همچنین انتخاب پورت چشمگیر آن قدردانی خواهند کرد.

مزایا:

  • سرعت انتقال اطلاعات بسیار بالا
  • برای پخش آنلاین 8K و بازی های آنلاین چند نفره عالی است
  • دارای اشتراک تی پی لینک HomeShield

معایب:

  • پشتیبانی ضعیف از کاربر

روتر مودم Archer AX55 TP-link یکی دیگر از دستگاه های قابل اعتماد است که به لطف سرعت انتقال داده تا 2976 مگابیت بر ثانیه، برای اتصالات پرسرعت ایده آل است. این وسیله، برای کاربرانی که می‌خواهند محتوای 8K را پخش کنند یا بازی‌های چند نفره آنلاین را بدون تاخیر انجام دهند، انتخاب بسیار مناسبی است. این روتر مودم همچنین دارای چهار آنتن خارجی است که از فناوری Beamforming خود بهره می‌برد، و در آن سیگنال‌ها بر روی دستگاه‌های خاصی متمرکز می‌شوند تا اتصال قابل اعتمادی را حتی در هنگام حرکت حفظ کنند.

این روتر مودم همچنین دارای پنج پورت اترنت و یک پورت USB 3.0 است. همچنین برای کنترل صدا با الکسا سازگار بوده و با اشتراک تی پی لینک HomeShield همراه است. این اشتراک به کاربران امکان می‌دهد اسکن‌های شبکه خانگی را انجام دهند، استفاده از دستگاه و دسترسی به اینترنت را از طریق کنترل‌های والدین محدود کنند، و همچنین یک برنامه کیفیت خدمات که به مالکان کمک می‌کند تا ظرفیت خود را برای انجام برخی فعالیت‌های شبکه بسنجند.

  • وای فای هوشمند TP-link Archer A8 AC1900 MU-MIMO

به لطف سرعت انتقال داده سریع، برای پخش جریانی و بازی های آنلاین در آن بسیار عالی است. همچنین می توان آن را از راه دور مدیریت کرد و بر روی فرکانس های دارای دو باند نیز فعال است.

مزایا:

  • سرعت انتقال داده سریع برای اتصال با سرعت بالا
  • دارای فناوری Beamforming برای قفل کردن سیگنال در دستگاه‌ها است
  • می توان آن را از راه دور از طریق برنامه تی پی لینک Tether مدیریت کرد

معایب:

  • اغلب اتصال اینترنت قطع می شود

روتر مودم وای فای هوشمند Archer A8 از تی پی لینک یکی دیگر از نسخه ها مناسب برای کاربرانی است که می خواهند از سرعت انتقال داده سریع تا 1900 مگابیت در ثانیه بهره ببرند. روتر مودم بر روی فرکانس های دو باند کار می کند و دارای سه آنتن برای پوشش گسترده است. این روتر مودم همچنین دارای فناوری Beamforming برای قفل کردن سیگنال‌های وای‌فای روی دستگاه‌های متصل برای حفظ یک اتصال محکم و قابل اعتماد است، با این حال، برخی از کاربران قبلی گزارش داده‌اند که روتر مودم اغلب سیگنال اینترنت خود را رها می‌کند.

با چهار پورت اترنت، این روتر مودم تی پی لینک برای کاربرانی که می خواهند اتصالات سیمی متفاوتی داشته باشند، مناسب است. از آنجایی که شامل فناوری MU-MIMO نیز می شود، در مدیریت دستگاه های متصل به طور همزمان کارآمدتر خواهد بود. Archer A8 همچنین می تواند از راه دور از طریق برنامه تی پی لینک Tether باشد، که از طریق آن صاحبان می توانند کنترل های والدین را تنظیم کنند، یک شبکه WiFi مهمان ایجاد کنند و مصرف اینترنت را نظارت کنند.

  • TP-link Archer AX21 WiFi 6

برای یک خانه یا دفتر کوچک که به سرعت انتقال داده سریع و همچنین اتصالات متعدد دستگاه نیاز دارد عالی است. این با پشتیبانی از دستیار صوتی آمازون و پروتکل های امنیتی پیشرفته ارائه می شود.

مزایا:

  • سرعت انتقال اطلاعات سریع
  • می تواند تا 40 دستگاه متصل را پشتیبانی کند
  • از فناوری WiFi 6 استفاده می کند

معایب:

  • ممکن است گاهی اوقات برای عملکرد خوب، راه اندازی مجدد شود

Archer AX21 از خط روتر مودمهای وای فای هوشمند تی پی لینک برای عملکرد کارآمد از یک CPU 1.5 گیگاهرتز تغذیه می کند و قادر به سرعت انتقال داده تا 1.8 گیگابیت بر ثانیه است. این روتر مودم می تواند بیش از 40 اتصال همزمان را پشتیبانی کند و همچنین می تواند از طریق کنترل صوتی با الکسا کار کند. روتر مودم دارای یک پورت WAN گیگابیتی و چهار درگاه LAN گیگابیتی است که پنج پورت اترنت را تشکیل می‌دهند. از آنجایی که با فناوری Beamforming نیز عرضه می شود، دستگاه های متصل به آن حتی در هنگام جابجایی یک اتصال قوی را حفظ می کنند. با این حال، برخی از کاربران مجبور به راه اندازی مجدد پس از استفاده طولانی مدت برای حفظ عملکرد خوب شده اند.

  • TP-link Archer AX6000 WiFi 6

دارای سرعت Wi-Fi فوق العاده بالا، پشتیبانی از کنترل صوتی، انتخاب گسترده پورت، و اشتراک مادام العمر در سرویس HomeCare تی پی لینک است.

مزایا:

  • سرعت انتقال اطلاعات بسیار بالا
  • انتخاب بندری چشمگیر
  • پشتیبانی از کنترل صدا

معایب:

  • پشتیبانی ضعیف از مشتری

Archer AX6000 یک روتر مودم WiFi 6 است که یکی از سریع ترین سرعت های انتقال اطلاعات در بازار را دارد. این دستگاه می تواند سرعت بی سیم تا 5952 مگابیت در ثانیه را ارائه دهد و در فرکانس دو باند کار می کند. همچنین دارای حداکثر 8 پورت اترنت مختلف برای اتصال پیشرفته و درگاه های USB 3.0 نوع A و C است. پوشش آن با هشت آنتن خارجی با بهره بالا افزایش می یابد و از آنجایی که توسط یک CPU چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتزی تغذیه می شود، عملکرد پایدار و بسیار کارآمد است. با این حال، کاربران قبلی مشکلات مربوط به پشتیبانی مشتری را گزارش کرده اند.

با یک اشتراک مادام العمر رایگان در سرویس HomeCare تی پی لینک، مالکان می توانند کنترل های والدین را که دستگاه های متصل را مدیریت می کنند و دسترسی به URL های مخرب را مسدود می کنند، اعمال کنند. همچنین به مالکان اجازه می دهد تا سرعت اتصال را برای فعالیت هایی مانند بازی، پخش جریانی، دانلود یا گشت و گذار عمومی بررسی، تنظیم و اولویت بندی کنند. راه اندازی روتر مودم به لطف برنامه Tether آسان است و از آنجایی که با الکسا نیز کار می کند، کاربران می توانند اقداماتی مانند روشن کردن حالت مهمان را از طریق کنترل صوتی انجام دهند.

سخن پایانی:

در این مقاله، به بررسی چند نمونه از مودم روترها و نیز ویژگی های اساسی بهترین مودم تی پی لینک و بررسی انواع قیمت مودم تی پی لینک بر اساس گزارشات راف نت در سال 1401 پرداخته ایم. نمونه های معرفی شده در این مطلب، در فروشگاه راف نت موجود بوده و می توانید با مراجعه به این فروشگاه و بررسی ویژگی ها و قیمت های تمامی محصولات، مودم مورد نظر خود را بر اساس نیاز و نوع مصرف انتخاب نمایید.

منبع: https://www.plaza.ir/140108/456806/best-tp-link-modems/

اشتراک گذاری