امروز:7 اردیبهشت 1403

هزینه طراحی سایت اصفهان

یکی از مواردی که خیلی از دوستان از ما سوال کرده اند و خیلی دوست دارند در مورد آن اطلاع داشته باشند هزینه طراحی یک وبسایت میباشد.

هزینه طراحی سایت اصفهان

طراحی کردن یک وبسایت اینترنتی میتواند راحت یا سخت باشد و در نتیجه وقت طراح را خیلی مصرف کند و یا اینگونه نباشد. وقتی حرف از طراحی وبسایت میشود دو عاملی که روی هزینه آن خیلی تاثیر دارند همین دو مورد میباشد.

اگر شما نیاز به یک وبسایت ساده دارید وقت طراح خیلی کمتر گرفته میشود ولی در مقابل اگر شما از یک طراح وبسایت حرفه ای را درخواست کنید وقت آن خیلی بیشتر گرفته میشود. با وبسکو همراه باشید تا در این مقاله هزینه های طراحی سایت اصفهان را به شما معرفی کنیم.

عوامل مهم در هزینه

وقتی که ما میخواهیم یک وبسایت را طراحی کنیم باید یکسری فاکتور های مهم را در نظر گرفته و سپس شروع به طراحی سایت کنیم. فاکتور های زیر برای یک طراح یا یک شرکت بسیار مهم است:

  • کیفیت وبسایت
  • بودجه ای که از طرف مشتری در نظر گرفته شده است
  • امکاناتی وبسایت که بسته به نیاز های مشتری میتواند متفاوت باشد

فرض کنید که یک شرکت میخواهد وبسایت شما را طراحی کند، مسلم است که آن شرکت بهترین متخصص ها را برای پروژه شما به کار میگیرد و سعی دارد که رضایت شما را به طور کامل جلب کند.

همیشه در وبسایت ها کد نویسی ها و همچنین گرافیک هایی به کار میرود که شما از آن ها راضی باشید، نکته ای که وجود دارد این است که این کد ها با توجه به سلیقه شما میتواند هزینه وبسایت شما را افزایش و یا کاهش دهد.

پشتیبانی

خیلی از ما به این موضوع فکر میکنیم که خب، ما یک هزینه ای را در اختیار طراحان وبسایت میگذاریم و وبسایت خودمان را تحویل گرفته و شروع به کسب درآمد میکنیم. غافل از اینکه حتی یک مغازه نیز باید جنس هایی برای فروش داشته باشد تا بتواند از طریق آن ها کسب درآمد کند.

در مورد سایت نیز این موضوع وجود دارد و شما وقتی هم که یک وبسایت دارید باید آن را بهبود بدهید و رها نکنید. الان دو راه دارید، یا اینکه خودتان محتوای وبسایت خودتان را بروز کنید و یا اینکه از شرکت طراح بخواهید که پشتیبانی وبسایت را بر عهده بگیرد که خب قطعا در هزینه نیز تاثیر گذار خواهد بود

توجه داشته باشید که اگر خودتان قصد دارید که وبسایت را بروز کنید نیاز به دانش و اطلاعاتی دارید که بتوانید به نحو احسنت از عهده این کار بر آیید. وبسکو با آموزش وردپرس این انتخاب را به شما داده تا بتوانید خودتان محتوای وبسایت خودتان را بروز کنید.

بودجه شما مهم میباشد

همانطور که قبل تر نیز اشاره کردیم یکی از مهم ترین فاکتور های یک شرکت طراحی وبسایت هزینه و بودجه ای است که شما میخواهید در اختیار آن ها بگذارید. این هزینه ها بسته به خواسته های شما دوستان عزیز میباشد، پس سعی کنید برای شروع از خرج های اضافه پرهیز کنید و فقط یک وبسایت تر و تمیز با امکانات ساده را در نظر بگیرید.

شرکت های طراحی وبسایت اکثرا برای اینکه بتوانند یک قیمت دقیق را به شما دوستان عزیز بگویند مجبورند که با شما جلسات حضوری و یا غیر حظوری برگذار کنند تا ببینند دقیقا خواسته های شما از یک سایت چه چیز هایی میباشد. بعد از اتمام تمامی مراحل مذکور یک قرارداد بین شما و آن شرکت بسته میشود و کار شما شروع میشود.

البته در این بین شرکت هایی وجود دارد که شاید هزینه بالا تری نسبت به شرکت های دیگر بگیرند ولی بعد از اتمام پروژه تا یک مدت کوتاه پشتیبانی شما را به صورت رایگان انجام میدهند و همچنین آموزش هایی که شما به آن نیاز خواهید داشت را در اختیارتان قرار میدهند.

هزینه نسبت به سابقه

در کل ما دو نوع شرکت برای طراحی وبسایت شما خواهیم داشت، یا شرکت هایی که سابقه و تجربه دارند و شرکت هایی که سابقه و تجربه ندارند. همین موضوع میتواند نیز میتواند روی هزینه طراحی سایت به شدت تاثیر گذار باشد و این تاثیر به واقع بجا میباشد.

از کلمه بجا استفاده کردیم و برای آن نیز دلیل داریم، وقتی که شما طراحی وبسایت خودتان را به یک شرکت نوپا میسپارید هرچند هم که کارشان تمیز و خوب باشد باز هم هزینه کمتری نسبت به یک شرکت قدیمی از شما خواهد گرفت و بدهی است که این هزینه کمتر به دلیل آن است که آن شرکت نیاز به رزومه دارد.

از طرفی وقتی که شما به سمت یک شرکت قدیمی برای طراحی سایت میرود دیگر خیالتا راحت است که کارش را به درستی انجام میدهد، چرا که این شرکات در طی سال هایی که در این حیطه فعالیت میکرده به قول معروف چم و خم کار دستش آمده و خیلی راحت میتواند تضخیص بدهد که بهترین سایت برای شما چه سایت میباشد.

وبسایت های اختصاصی و یا قالب آماده؟

اکنون اگر در بحث های طراحی سایت وارد شده باشید قطعا به گوشتان خورده که آیا وب سایت های اختصاصی بهتری است و یا وب سایت های اپن سورس و یا متن باز. شاید خیلی از شما از این سوال به یک جواب بنطقی رسیده باشید ولی نکته ای را باید بدانید، در حال حاضر حدود 70 یا 80 درصد وبسایت های دنیا با استفاده از وردپرس طراحی شده است.

وقتی که میگوئیم قالب آماده منظور این نیست که قالب های به کار رفته در جایی مثل وردپرس همه آماده میباشند و همه از آن ها استفاده کرده اند. اکنون وردپرس به شدت پیشرفت کرده و شما میتوانید در آن یک قالب مخصوص خودتان بسازید و یا آنکه آن را به فروش برسانید. ولی در کل به دلیل انکه وبسایت های اختصاصی به دلیل اینکه از پایه به صورت کامل و با استفاده از کد طراحی میشوند، هزینه های هنگفتی را نیز برای شما به همراه خواهند داشت.

کلام آخر

قصد ما در مقاله هزینه طراحی سایت اصفهان این بود عواملی که در هزینه طراحی یک وبسایت تاثیر گذارند را به صورت کامل به شما دوستان عزیز معرفی کنیم و امیدواریم که برای شما دوستان عزیز مفید واقع شده باشد.

این موضوع در وبسایت وبسکو نیز به صورت کامل تری مورد برسی قرار گرفته و دوستانی که میخواهند اطلاعات کامل تری در این زمنیه پیدا کنند میتوانند از آن استفاده کنند.

اشتراک گذاری