امروز:1 اردیبهشت 1403

اپلیکیشن Slack برای کاربران ویندوز منتشر شد

Slack یک سیستم برپایه ارتباطات کاری و شغلی است که تا به حال نسخه‌ای هماهنگ با ویندوز نداشته و با این حال در بین نرم‌افزارهای تجاری از پیشرفت سریعی برخوردار بوده است. حالا به نظر می‌رسد تیم توسعه دهنده این سیستم تصمیم گرفته است که یک نسخه هماهنگ با ویندوز7 یا بالاتر را روانه بازار کند.

وبلاگ رسمی Slack در پستی اپلیکیشن‌های جدید خود را معرفی کرده و با اشاره به این نکته که بیش از 30 درصد کارمندان کمپانی‌های مختلف از ویندوز استفاده می‌کنند و خواهان اپلیکیشن مناسب برای ویندوز هستند به معرفی نسخه جدید نرم افزار خود برای ویندوز پرداخته است. با وجود اینکه Slack به خوبی در تب مروگر کار شما را راه می‌انداخت، اما کاربران خواهان یک نسخه از این اپلیکیشن برای ویندوز، همچون نسخه‌ی تحت سیستم عامل مک آن، هستند.

این اپلیکیشن بر روی مدیریت تیم و هشدارها متمرکز شده است و نسخه ویندوز Slack دیگر در مرورگر اجرا نخواهد شود. قبلا اگر شما چند تیم کاملا مختلف در Slack داشتید مجبور بودید هر کدام را در تب جداگانه‌ای از مرورگر مدیریت کنید اما حالا همه آنها در یک اپلیکیشن جمع شده‌اند و در نتیجه می‌توانید به سادگی بین آنها حرکت کنید.

هشدارها نیز امکان سفارشی‌سازی بیشتری پیدا کرده‌اند، به ویژه اینکه می‌توانید برای هماهنگی تیم خود از سبک و طراحی مطابق با آن استفاده کنید.

اشتراک گذاری

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.