امروز:11 اردیبهشت 1403

با میز Super Gorone، در هر شرایطی از لپ تاپتان استفاده کنید

اگر شما هم در هر زمانی و در هر مکانی از لپ تاپ خود استفاده کنید، بدون شک این مشکل شامل حال شما هم می شود که در حالت خوابیده و یا … نمی توانید به راحتی با لپ تاپ خود کار کنید. حال با میز Super Gorone  می توانید از این مشکل خداحافظی کنید.

یک شرکت ژاپنی اقدام به طراحی میزی کرده است که همیشه و همه جا همراه شماست و می تواند نقش نگهدارنده لپ تاپ را برای شما بازی کند.

فرقی نمی کند که می خواهید بر روی یک صندلی بنشینید و از لپ تاپتان استفاده کنید و یا می خواهید دراز بکشید و این کار را انجام دهید. در هر صورت این میز میتواند لپ تاپ شما را برایتان نگه دارد و کار با آن را برای شما ساده کند.  پایه‌های این میز به گونه‌ای طراحی شده اند که حداکثر انعطاف را موقعی که در رختخواب هستید و نیاز به لپ‌تاپ دارید به خود می‌گیرد. یکی از نکات مثبت که سازندگان در ساخت Super Gorone Desk به آن توجه کرده‌اند استفاده از فن در صفحه اصلی این میز است که باعث می شود لپ تاپ یا نت‌بوک شما در مواقعی که نیاز دارید به مدت طولانی از آن استفاده کنید خنک بماند. قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته شده است حدود 121 دلار خواهد بود.

desk-grone-1

اشتراک گذاری

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.