امروز:1 اردیبهشت 1403

تولید رمز قدرتمند برای اکانت های خود

چگونه رمز قوی داشته باشیم؟ 4

این روزها اکانت های بسیاری دارید مطمئنا.از این سایت به سایت دیگر، اما بعضی از این اکانت ها اهمیت بیشتری دارند و رمز های قوی ای می خواهند در این مطلب چند سایت را معرفی می کنیم که رمز های رندم قوی برای شما ایجاد می کند.در گذشته در آریامونز قوانین رمز گذاری قدرتمند را گفتیم.همچنین در صورتی که از این رمز ها استفاده می کنید نیاز به دخیره ساز این رمز ها دارید که keepass انتخاب خوبی است.با اریامونز همراه باشید.

Strong Password Generator

safe-password-generators-3

این سرویس رمزعبوری به طول حداکثر 100 کاراکتر را تولید می‌کند.

PC Tools Password Generator by Symantec

safe-password-generators-2

کمپانی سیمانتک نیز سرویسی برای تولید رمزینه‌های تصادفی دارد که بسیار ایمن هستند و حدس یا کرک آنها بسیار دشوار است. رمزهای تولید شده ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ، اعداد و نمادهای نشانه‌گذاری هستند.

Free Password Generator

safe-password-generators-5

این سرویس رایگان به شما امکان می‌دهد تا تصمیم بگیرید که در رمز عبور شما از حروف کوچک و بزرگ، ارقام و نمادهی خاص استفاده شود یا خیر. سپس باید طول رمز عبور مطلوب خود را وارد نمایید. حال تنها کار باقیمانده کلیک دکمه Generate است تا رمز عبور خود را دریافت نمایید.

 

Norton Identity Safe Password Generator

safe-password-generators-4

ابزار رایگان نورتون این امکان را به شما می‌دهد که از ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، ارقام و نمادهای نشانه‌گذاری در رمز عبور تولیدی استفاده کنید. همچنین گزینه‌ای دارد که به شما امکان می‌دهد برای امنیت بیشتر، در رمز عبور خود کاراکترهای تکراری نداشته باشید.

Random Password Generator

safe-password-generators-1

Random.org یک سرویس ساده و تروتمیز و کوچک است که به شما کمک می‌کند بتوانید تا صد رمز عبور بین 6 تا 24 کاراکتری را تولید کنید.