امروز:10 فروردین 1403

ایسر گوشی مخصوص بازی خود را با نام Predator 6 معرفی کرد

رویداد IFA 2015 شروع شده است و اینک هر کمپانی آنچه را که برای این رویداد آماده کرده است را معرفی می کند. چند لحظه پیش ایسر از دو گوشی پایین رده پرده برداری کرد. اینک ایسر گیمر های حرفه ای را در بخش موبایل هدف قرار داده است. این کمپانی گوشی جدید گیمینگ خود را به نام Predator 6 معرفی کرد.  این گوشی یک گوشی قدرتمند و با پردازنده ی قدرتمند Helio X20 می باشد. پردازنده ای که توانسته است رکورد اگزینوس سامسونگ را بشکند. با آریامونز همراه باشید.

این گوشی جدید ایسر که در امروز بعد از ظهر معرفی شد به پردازنده ی بسیار قوی MTK 6729 Helio X20 مجهز است. این پردازنده یک پردازنده ی 10 هسته ای می باشد. در کنار این پردازنده ی قدرتمند ایسر این گوشی را بهب یک رم قدرتمند 4 گیگابایت نیز مجهز کرده است. ایت گوشی علاوه بر این مشخصات دارای صفحه نمایش 4 اینچی می باشد و دوربین این گوشی یک دوربین 21 مگاپیکسلی می باشد.

Acer-Predator-61

علاوه بر مشخصات داخلی بسیار قدرتمند ایسر برای حس بهتر بازی با این گوشی از 4 بلند گو در این گوشی استفاده کرده است. در مراسم معرفی این گوشی بر قابلیت ویبره ی این گوشی در هنگام لمس کردن صفحه نمایش نیز تاکید شده است که باید ببنیم که در روز های آینده با گزارش های مفصل تر این قابلیت چیست.

در مراسم معرفی Predator 6 هیچ سختی از قیمت و زمان عرضه به میان نیامد باید منتظر باشیم تا زمان و قیمت این گوشی منتشر شود. با آریامونز و پوشش IFa 2015 همراه باشید.