امروز:31 فروردین 1403

ایسر Liquid Z320 اندرویدی و Liquid M320 با سیستم عامل ویندوز 10 را معرفی کرد

شرکت ایسر در رویداد IFA 2015 از دو گوشی جدید خود پرده برداشت. گوشی های معرفی شده اکثرا در رنچ میان رده و پایین رده قرار دارند و به نظر ایسر همانند وسایل دیگر خود در پی جذب قشر متوسط است.. این دو گوشی به نام های Liquid Z320 اندرویدی  و Liquid M320 با سیستم عامل ویندوز 10 را معرفی کرد. این دو به پردازنده ی کوآلکام اسنپرداگون 210 SoC مجهز هستند.با آریامونز همراه باشید.

ایسر دو گوشی پایین رده خود را معرفی کرد. این دو گوشی دارای سخت افزار مشابه بوده و فقط با سیستم عامل متفاوت وارد بازار می شوند. در قلب این دو گوشی اسنپدراگون 210 Soc قرار گرفته است. همچنین این دو گوشی به رم یک گیگابایت مجهز هستند. در کنار این رم 1 گیگابایت ایسر از حافظه ی داخلی 8 گیگابایت برای این دو گوشی استفاده کرده است. از دوربین های این گوشی نیز نباید انتظارات بالایی در حد گوشی های پرچم دار داشته باشید. دوربین های این دو گوشی 5 و 2 مگایکسل می باشد. نکته ی جالب توجه این است که این دو گوشی از LTE پشتیبانی نمی کنند.

دو گوشی Z320 / M320 دارای صفحه نمایشگر 4.5 ایچی می باشند و رزولوشن آن  ۴۸۰ در ۸۵۴ می باشد که تراکم پیکسلی 218 را به همراه می آورد.

 

هنوز قیمت و زمان عرضه ی این گوشی مشخص نشده است. با ما همراه باشید.