امروز:21 اردیبهشت 1403

بیشتر از 13 هزار عنوان کتابهای لاتین ویژه نشر در نمایشگاه کتاب امسال با تخفیف 10 تا 60 درصد عرضه میشود

عرضه بیش از 13,000 عنوان کتاب لاتین از ویژه نشر با تخفیف ۱۰ تا ۶۰ درصد در نمایشگاه کتاب

کتاب لاتین از ویژه نشر

عرضه کتابهای لاتین ویژه نشر در نمایشگاه کتاب

علاقه مندان به کتاب هاب لاتین می توانند به ویژه نشر ( www.vijehnashr.com )بیش از 13 هزار عنوان کتاب از ناشران معتبر اروپایی و آمریکا را در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مراجعه کنند.

کتاب‌های عرضه شده‌ی بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب ویژه نشر ، چاپ 2015 و قبل از آن هستند که در موضوعات مختلف اعم از علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، پزشکی، هنر و کشاورزی هستند. برای کتاب‌های لاتین عرضه شده در ویژه نشر تخفیفی از بین 10 تا 60 درصد در نظر گرفته شده است که هنگام خرید در فاکتورها قید خواهد شد. طبق گزارشات اعلام شده ، بسیاری از این کتاب ها برای نخستین بار عرضه می شوند.

ویژه نشر

عرضه کتاب های لاتین در ویژه نشر

 

کتاب‌های علوم انسانی ویژه نشر از ناشران معتبر جهان مانند Continuum ،Rowman ،De Gruyter ،Routledge ,Brill دانشگاه Edinburgh  و ناشران دیگر است.

کتاب‌های مهندسی و علوم پایه عرضه شده در نمایشگاه کتاب از ناشرانی برجسته مانند…, Garland Science, World Scientific, CRC Press ارائه خواهند شد.

همچنین کتاب‌های هنر از ناشرانی همچون Phadion, Rockport, Yale University, Thames & Hudson, Acc برای علاقه مندان عرضه می شود.

موضوعات پزشکی کتاب های لاتین ویژه نشر نیز از ناشران معتبری همچون Radcliffe, Informa, Quintessence و همچنین کتابهای هنر از ناشرانی همچون  Phadion, Rockport, Yale University, Thames & Hudson, Acc به نمایشگاه آورده شده‌اند. کتاب‌های این ناشران به همراه چند هزار جلد از دیگر ناشران معتبر جهان در غرفه‌ی ویژه نشر ( www.vijehnashr.com ) در سالن 6 نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.

فهرست کتابهای لاتین عرضه شده در ویژه نشر در سایت www.vijehnashr.com قرار دارد و فروش اینترنتی این کتاب ها از هم اکنون آغاز شده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16  الی26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و بازدید برای عموم آزاد است.