امروز:7 اردیبهشت 1403

آیا سامسونگ توسط تلویزیون های هوشمند جاسوسی می کند ؟

نگرانی مشتریان تلویزیون های هوشمند سامسونگ از حریم شخصی خود با خواندن شرایط استفاده از سرویس های سامسونگ، این شرکت نیز بدون عکس العمل ننشسته و بیاینه ای مبنی بر اینکه به هیچ عنوان این شرکت از تلویزیون های هوشمندش به عنوان یک جاسوس در خانه شما استفاده نکرده، را منتشر نموده است.

 

samsung-smart-tv-2013-2014-1-728x485

چند نکته وجود دارد که وجود چنین موضوعی را بدیهی می کند. اول دو میکروفون وجود دارد، یکی روی تلویزیون و دیگری روی برخی کنترل های این دستگاه های هوشمند. میکروفون تلویزیون فقط به یک سری دستورات ار پیش تعیین شده عکس العمل نشان می دهد و میکروفون کنترل تلویزیون تا زمانی که دکمه مربوط به فرمان صوتی را نفشارید اصلا فعال نمی شود.

دوم این که این دستورات شما به تلویزیون هستند که برای بهتر شدن سیستم پاسخگویی دستگاه های هوشمند ذخیره و به سامسونگ فرستاده می شوند تا بتوانند سرویس صوتی هوشمند تری را برای حالت های مختلف و حتی لهجه های مختلف را ارایه بدهند. این موضوع که سامسونگ آن را به عناون یکی از شرایط استفاده از سرویس هایش عنوان کرده تنها یک توصیف استاندارد از سرویس های کنترلی مبتنی بر صدا هستند و هر شرکت دیگری که چنین سرویسی را ارایه می دهد، به همین منوال عمل می کند.

 

Web Developer and Design