امروز:10 فروردین 1403

بهترین قاب برای گوشی Samsung galaxy A12

سامسونگ گلکسی A12 که در دسامبر 2020 معرفی شد، یک دستگاه اندرویدی با اندروید 10 می باشد که دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی، دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع است. این گوشی با ضخامت تنها 8.9 میلی‌متر، یک گوشی سطح پایه است که با برخی از مدل‌های برتر سامسونگ مانند گلکسی اس 20 رقابت نمی‌کند، اما برای کسانی که نیازی به این همه زنگ‌ها و زرق و برق ندارند، یک گوشی عالی است. این یک تلفن هوشمند قابل اعتماد برای یک نوجوان، یک عضو خانواده مسن یا حتی به عنوان یک تلفن ثانویه است. صرف نظر از اینکه برای چه کسی است، گوشی هوشمند خود را با یک قاب محافظت کنید. اینها بهترین قاب گوشی A12 هستند که می توانید از اروس دیجیتال تهیه کنید.

برای خرید قاب گوشی به چه نکاتی باید توجه نمود ؟

خرید قاب گوشی شرایط خاص خود را دارد . شاید با خودات بگویی که اینکه چه قابی بخریم چه اهمیتی دارد ؟! اهمیت انتخاب قاب زمانی مشخص می شود که تلفن همراه شما از دستتان می افتد یا ضربه می بییند . در این زمان است که شما به اهمیت استفاده از یک گارد با کیفیت برای تلفن همراه خود پی می برید .

قبل از اینکه به سراغ انتخاب قاب برای گوشی A12  بروید . سلیق هی خود را در نظر بگیرید ! اولین مورد در تصمیمی گیری برای انتخاب گارد، سلیقه می باشد . اینکه دوست دارید از قاب های ضخیم استفاده کنید یا از قاب های نازک و معمولی به سلیقه ی شما بستگی دارد .

دومین موردی که باید در نظر داشته باشید نوع کاربرد شما و شغل شما شما می باشد . چطور؟

اگر شما یک کارمند می باشد و خطری تلفن همراه شما را ازنظر اجسام تیز یا افتادن روی زمین تحدید نمی کند، دست شما برای انتخاب قاب باز می باشد و می توانید از هر نوع قابی استفاده نمایید . اما اگر شغل سنگینی دارید واحتمال دارد هر لحظه به تلفن همراه شما آسیبی وارید شود و یا ضربه ای به آن بخورد باید به فکر انتخاب خرید قاب ضر ضربه باشید .

پس تا به اینجا متوجه منظور من شده اید که چه نوع قابی برای شما مناسب می باشد . البته فقط شغل در انتخاب قاب گوشی موثر نیست و شاید داشتن فرزند،تفریح و نوع استفاده هم ملاک هایی برای انتخاب باشند . پس در هنگام انتخاب قاب گوشی a12 به خوبی تمامی جوانب را بررسی نمایید

انواع قاب گوشی A12

قاب سیلیکونی

قاب سیلیکونی یکی از پرطرفدارترین قاب های گوشی در بازار می باشد که همیشه مشتریان و طرفداران خود را داشته است . قاب سیلیکونی به دلیل ویژگی های خاصی که داشته همیشه مورد توجه قرار گرفته است . البته این مدل نسخه های مختلفی در بازار دارد . منظور ما در رابطه با سیلیکونی، گارد سیلیکونی اصل می باشد .

ویژگی های قاب سیلیکونی اصل

  • سیلیکونی اصلی ضد جوهر و ضد لک می باشد (اصلا کثیفی روی آن باقی نمی ماند)
  • سیلیکون واقعی کاملا نرم و بدون حالت می باشد ! (در ادامه توضیح خواهم داد)
  • سیلیکون واقعی به تنهایی نمی تواند نگهدارنده گوشی شما باشد و حتما باید با پلی کربنات ترکیب شود
  • سیلیکون واقعی زیر بسته و پوشش کامل نیست
  • سیلیکون واقعی پوسته پوسته نمی شود
  • قاب سیلیکونی اصلی رنگ آن تغییر نمی کند .
  • قاب سیلیکونی واقعی در برابر حرارت و شعله آتش مقاوم است

حالا که با این گارد آشنا شدیم به سراغ مدل های دیگر می رویم .

قاب های محافظ لنز دار

گوشی های جدید تفاوت زیادی با گوشی های نسل قدیم کرده اند . اندازه دوربین در گوشی های جدید خیلی بزرگتر شده و تعداد آنها هم بیشر شده است ! همین موضوع باعث می شود که ما به قاب محافظ لنز دار احتیاج داشته باشیم .

قاب های محافظ لنز دار عموما طراحی ساده ای دارند و فقط یک پوشش محافظ لنز روی آن قرار رگفته که در برخی موارد به صورت کشویی و در بعضی مدل های به صورت درپوش می باشد .