امروز:6 اردیبهشت 1403

KGI مشخصات آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس را پیش بینی کرد

حدود 4 ماه تا معرفی محصول جدید اپل یعنی آیفون 6 اس زمان باقی مانده است. بازار گمانه زنی ها در مورد این پرچم دار نیز کم کم شروع می شود. در جدید ترین اظهار نظر ها، موسسه KGI در مورد مشخصات آیفون 6 اس می گوید. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که در گذشته در آریامونز بیان شد آیفون 6s به احتمال زیاد با فناوری فورس تاچ روانه ی بازار شود. موسسه ی KGI  نیز این نکته را در مورد آیفون 6 اس بیان می کند. اپل این فناوری را در اپل واچ به کار برده است و این فناوری به برنامه نویسان این امکان را می دهد که برای دستورات مختلف میزان فشار دست شما را مورد استفاده قرار دهند.

در گزارش KGI تولید نشدن آیفون 4 اینچی که در گذشته مبنی بر آیفون 6c بیان شد را رد کرده وعرضه ی  این گوشی را در دو نسخه ی آیفون 6اس و آیفون 6‎‎‎اس پلاس می داند.

سایز نمایشگر های این دو گوشی همانند آیفون 6 خواهد بود و در دو نسخه ی 4.7 اینچی و 5.5 اینچی روانه ی بازار خواهند شد. اپل در سری جدید گوشی های خود از پردازنده ی A9 استفاده می کند که در کنار این پردازنده برای اولین بار از رم 2 گیگابایت در گوشی های آیفون استفاده خواهد کرد. همچنین KGI  در مورد دوربین گوشی آیفون 6 اس و آیفو 6 اس پلاس، دوربین 12 مگاپیکسلی را بیان می کند و نسبت به دوربین آیفون 6 شاهد افزایش 4 مگاپیکسلی خواهیم بود. همچنین KGI در مورد زمان تولید این گوشی، آن را اواخر آگوست می داند و تعداد آن را 80 الی 90 میلیون بیان می کند.

همچنین اپل برا جلوگیری از خم شدن آیفون 6 اس جنس بدنه ی آیفون را به الومینیوم سری 7000 تغییر خواهد داد که 60 درصد قوی تر از جنس بدنه قبلی می باشد.

همچنین گفته می شود که تعدادی از آیفون های جدید از پوشش کریستال کبود بهره مند خواهند شد.