امروز:10 فروردین 1403

سامسونگ برنامه ی GALAXY S6 Experience را برای آشنایی بیشتر با گلکسی اس 6 در دسترس عموم قرار داد

سامسونگ به هر طریق به سمت جذب مشتری برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج خود می پردازد. یکی از جدیدترین راهکار های این شرکت ایجاد تور مجازی از گلکسی اس 6 تحت یک برنامه موبایل می باشد. سامسونگ در گذشته این برنامه را برای گلکسی اس 5 منتشر کرد. اما اینک جذب مشتری از شرکت های دیگر را هدف خود قرار داده است و برای همه ی گوشی های این برنامه را در دسترس قرار داده است. این اپلیکیشن تحت عنوان GALAXY S6 Experience در گوگل پلی قرار دارد. با آریامونز همراه باشید.

این برنامه حاوی تور مجازی از گلکسی اس 6 می باشد. شما با این گوشی می توانید امکانات گلکسی اس 6 را مشاهده کنید و بعد از آن که از انتخاب خود مطمئن شدید آن را تهیه کنید. این برنامه بخش های دوربین، صفحه نمایش، شارژ و امنتت گلکسی اس 6 را برای شما شرح می دهد. همچنین با این برنامه می توانید تصویری 360 از گلکسی ای 6 به همراه رنگ های مختلف آن را مشاهده کنید. همچنین سامسونگ قاب های گلکسی اس 6 را نیز در این برنامه گنجانده است که شما هر چه بهتر شکل نهایی گوشی خود را ببینید.

این اپلیکیشن که پیش‌تر برای S5 نیز طراحی شده بود، یک تور مجازی از امکانات و ویژگی‌های پرچم‌داران جدید سامسونگ است که برای استفاده روی گوشی‌های اندرویدی دیگر طراحی شده است. این اپلیکیشن برای افرادی که امکان تست گوشی را از نزدیک ندارند، با این هدف که کاربران بدانند باید انتظار چه امکاناتی را از این محصولات جدید داشته باشند، طراحی شده است. این اپلیکیشن به معرفی چهار ویژگی دوربین، شارژ، صفحه‌نمایش و امنیت گوشی‌های GALAXY S6, S6 Edge می‌پردازد.

برای نصب GALAXY S6 Experience شما نیاز به  رزولوشن 1280×720 با اندروید 4.0 و بالاتر و رم یک گیگابایت خواهید داشت.

دانلود از گوگل پلی:

Downlod-Google-Play-e14024317475161