امروز:10 فروردین 1403

مردودی اچ تی سی +E9 از نظر عمر باطری

همانطور که می دانیم اج‌تی‌سی وان +E9 یک باطری  2800 میلی‌آمپری دارد که غیرقابل تعویض است. این گوشی که در حال حاضر پرچم دار فعلی اچ‌تی‌سی است. نتایج بدست آمده از آزمون بر روی باطری این گوشی از نظر طول عمر باطری نا امید کننده بود. ظرفیت باطری این گوشی نسبت به وان M9 کم‌تر است.  صفحه نمایش این گوشی هوشمند از وان M9 بزرگتر و دارای پیکسلهای بالاتری است.سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که طول عمر این باطری چقدر است؟

اچ‌تی‌سی وان +E9 نسبت به وان M9  دارای پردازنده متفاوتی دارد. پردازنده اسنپدراگون در M9 از نظر بازده چندان شناخته شده نیست و قابل مقایسه با پردازنده اچ‌تی‌سی وان +E9 نیست. در اینجا به بررسی عمرباطری وان +E9 را مورد بررسی قرار می دهیم. وان +E9 این قابلیت را دارد که  7 ساعت به طور متوالی ویدیو پخش کند علاوه بر این با این گوشی هوشمند می توانید 8 ساعت وب گردی کنید. اچ تی سی برای این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایشی با رزولوشن QHD  استفاده‌کرده است. اما عمر باطری این گوشی راضی کننده نیست.

مدت زمان تماس 12 برای یک گوشی هوشمند زمان مناسبی به نظر نمی رسد. مدل تک‌سیم این گوشی هوشمند می‌تواند در استندبای 3G حدود 14 روز و مدل دو سیم آن می‌تواند درحدود 12 ساعت دوام بیاورد.

gsmarena_001

دوام باطری در مدل تک سیم اچ‌تی‌سی وان +E9 برابر با  59 ساعت نسخه دوسیم آن نیز می تواند 58 ساعت باطری خود را ذخیره نگه دارد. بنابراین این باطری این گوشی می تواند دو روز و نیم دوام بیاورد و در این دو روز می توانید از هریک از از قابلیتهای پخش ویدیو، وب گردی  و تماس صوتی  به مدت یک‎‌ساعت در هر روز استفاده کنید.

 

سلام تشکری هستم ارشد مهندسی نساجی دارم به تکنولوژیهای روز مخصوصا در زمینه تلفن همراه علاقه زیادی دارم. امیدوارم مطالبی که توی سایت قرار میدم مورد استفادتون قرار بگیره