امروز:10 فروردین 1403

عرضه نکسوس گوگل توسط هواوی ، هواوی و گوگل برای رسیدن به سود بیشتر همکاری می کنند

شرکت چینی هواوی قصد دارد در سال 2015 محصولات نکسوس گوگل را تولید کند . هواوی روی اسمارت فون های نکسوس گوگل کار می کند و احتمالا در پاییز امسال سری جدید  نکسوس را عرضه می کند . با آریامونز همراه باشید …

پیش از این یکی از کارمندان هواوی در انگلیس از عرضه نکسوس هواوی خبر داده بود و وب سایت Android Police نیز در اردیبهشت امسال خبری منتشر کرده بود که نکسوس گوگل در دو نسخه ( یک نسخه با نمایشگر 5.7 اینچی توسط هواوی و نسخه دیگر با نمایشگر 5.2 اینچی توسط ال جی ) در سال 2015 عرضه می شود .

اگر شرکت گوگل و هواوی در زمینه تولید اسمارت فون همکاری کنند به سود دو طرفه می رسند . شرکت هواوی سرویس شبکه وایرلس جهانی را توسعه می دهد و در این زمینه به گوگل کمک می کند و از طرف دیگر شرکت گوگل در زمینه تولید اسمارت فون و اسمارت واچ به هواوی کمک می کند . این دو شرکت در حال مذاکره هستند ، از آنجاییکه چین شرکت گوگل را در زمینه ارائه آپ استور محدود کرده است هواوی می تواند در این زمینه به گوگل کمک کند . در مقابل گوگل به هواوی در به دست آوردن بازار کشورهای غربی کمک می کند زیرا هواوی نتوانسته به خوبی در این بازارها وارد شود . هواوی با ورود به بازارهای غربی محصولاتش اعم از هواوی واچ و هواوی اسمارت را عرضه می کند و به سود بیشتری دست می یابد .

اگر هواوی یک اسمارت فون با برند گوگل تولید کند می تواند به اعتبار بالاتری در بازار آمریکا دست یابد . نکسوس 6 موتورولا و نکسوس 9 اچ تی سی ،  آخرین اسمارت فون های سری نکسوس گوگل در بازار می باشند .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم