امروز:9 فروردین 1403

حذف برنامه مدیریت بوک مارک گوگل کروم بدلیل محبوبیت کم!

در تمامی مرورگرها بخشی برای مدیریت بوک مارک ها وجور دارد تا کاربر بتواند سایت های مورد علاقه اش را ذخیره و مدیریت کند.به تازگی گوگل تصمیم گرفته تا برنامه مدیریت بوک‌مارک خود را به دلیل محبوبیت کم حذف کند.با آریامونز همراه باشید…

در مرورگر گوگل کروم میتوانید سایت های مورد علاقه یتان را بوک مارک کنید برای این کار کافی ست تا نشان ستاره در نوار آدرس این مرورگر را با کلیک بر روی آن رنگی کنید تا به راحتی به سایت مورد نظر دسترسی داشته باشید.

با برنامه های مدیریت بوک مارک شما می توانید تا سایت هایی که بوک مارک کرده اید را دسته بندی کنید و یا پوشه های مختلفی بسازید و سایت ها را در پوشه های مورد نظرتان درگ کنید تا کنترل بیشتری بر آن ها داشته باشید.در مدیریت بوک مارک می توانید سایت ها را فعال یا غیر فعال کنید و یا به جستجو محتوا و یا عناوین سایت ها بپردازید.

با تمام قابلیت هایی که از این برنامه گفتیم شرکت گوگل اعلام کرده که قصد حذف این برنامه را دارد زیرا کاربران از آن استفاده‌ی زیادی نداشته و محبوبیت کمی دارد و از این پس کاربرانی که می خواهند از مدیریت بوک مارک گوگل استفاده کند می تواند این برنامه را به صورت افزونه به مرورگر گوگل کروم اضافه کنند.

تیم کروم در تلاش است تا روشی مناسب و جایگزین برای این برنامه توسعه دهد.نظر شما چیست؟آیا حذف مدیریت بوک مارک گوگل کروم بدلیل محبوبیت کم درست است؟

لیسانس نرم افزار کامپیوتر علاقمند به تمام زمینه های تکنولوژی و برنامه نویسی